Svar: 233
Tråde: 23
Modtaget Likes: 118 i 54 svar
Givet Likes: 0
Tusind tak for at komme med på turen! Så ER det da fedt at være med på et forum, hvor forbindelser kan opstå, som fører til sådanne oplevelser, som I så gavmildt giver videre til alle vi, der står udenfor og trykker næsen mod ruden..... Fedt med noget som det vist bliver svært at trække i negativ retning! Tak igen!
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Tak fordi i deler den fantasiske oplevelse.
En fornøjelse at læse.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Super fedt.
Mange tak.
Mvh
Klaus
•
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
(05-03-2016, 10:10 PM)ultoman Skrev: Tak for en god beretning, samt ikke mindst gode billeder
Super fedt at I (læs: Kurt) fulgte op på invitationen og tog tilbage.
Kørte du Mads C. stilen med et ur på begge arme? synes både jeg ser dit Polaris og Amvox2
PS: det der Duometre Sphérotourbillon er da bare 
Hej Ultoman,
Jeg kører min egen stil ;-) Har mekanisk på den ene arm og et AppleWatch på den anden.
Havde bare Amvox med for at skabe lidt god stemning. Det viste sig så, at være Amvoxens værk vi fik lov til at skille ad.
Og ja, det Duometre sad godt på armen. Suk.
Claus
•
Svar: 349
Tråde: 60
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 4
God fortælling med flotte billeder  Spændende læsning
Tak fordi I deler den
Med venlig hilsen
Borgbjerg
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Tak for et fantastisk indlæg.
•
Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Tak for lidt søndags læsning. Som altid vel formuleret, og godt detaljeret. Man føler virkelig hvilken stemning der har været, hele turen igennem!
Tak fordi du gang på gang, bruger så meget tid og energi på at dele dine oplevelser :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
•
Svar: 2,374
Tråde: 130
Modtaget Likes: 940 i 473 svar
Givet Likes: 857
Tak for referatet.
Og ja, London er en dejlig by!
Hvad er der i den hvide æske fra goodie bag'en?
/
Kristen
•
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
(06-03-2016, 02:00 PM)khbk Skrev: Tak for referatet.
Og ja, London er en dejlig by!
Hvad er der i den hvide æske fra goodie bag'en?
/
Kristen
Hej Kristen,
Selv tak. Altid en fornøjelse at dele.
Den hvide æske indeholder et sæt JLC manchetknapper. Lækkert.
Claus
(06-03-2016, 01:27 PM)jacobzimmer Skrev: Tak for lidt søndags læsning. Som altid vel formuleret, og godt detaljeret. Man føler virkelig hvilken stemning der har været, hele turen igennem!
Tak fordi du gang på gang, bruger så meget tid og energi på at dele dine oplevelser :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hej Jacob,
Tak for de pæne ord. Det var en fed tur - også sjovt at være afsted med Kurt B. denne gang. Han havde jo varmet banen godt op må mam sige.
Claus
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Så lykkedes det endelig at få tid til at sætte mig ned og hygge mig med lidt forumlæsning og i særdeleshed denne tråd
Min umiddelbare reaktion efter at have læst de første få linier, er et træk på smilebåndet over at du refererer til dig selv som " Kurts date" og længere henne i teksten fik beskrivelsen " afdragsordning på 56 år" samt Kurts " ekstra dekorationer" i et cal. 751 samme reaktion  En anden betragtning ift. dine indlæg, er de mange fine referencer i form af links til de ting du kommer ind på igennem indlægget, lige fra vagterne til de forskellige spisesteder m.v.
Mht. området i London, så kommer jeg der jævnligt og det er vanvittigt så mange fede ting man kan kigge på som ur-nørd - ikke mindst hvis man begiver sig ind i arkadebutikkerne og får snakket lidt med folk. Flere steder dukker de virkelig spændende sager først frem efter lidt "sweet talk"
Det lyder som en fantastisk tur og oplevelse - noget jeg er drønhamrende misundelig på og selv håber en dag at få glæden af at opleve. Når det så er sagt, så har jeg svært ved at se nogen der passer bedre til netop denne oplevelse end mr. JLC himself.
FEDT, FEDT, FEDT.......
|