Besøg hos Jaeger-LeCoultre i London
Tusind tak for at komme med på turen! Så ER det da fedt at være med på et forum, hvor forbindelser kan opstå, som fører til sådanne oplevelser, som I så gavmildt giver videre til alle vi, der står udenfor og trykker næsen mod ruden..... Fedt med noget som det vist bliver svært at trække i negativ retning! Tak igen!
Svar
Tak fordi i deler den fantasiske oplevelse. 

En fornøjelse at læse.  Icon_not
Mvh Kim 
Svar
Super fedt.
Mange tak.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
(05-03-2016, 10:10 PM)ultoman Skrev: Tak for en god beretning, samt ikke mindst gode billeder

Super fedt at I (læs: Kurt) fulgte op på invitationen og tog tilbage.  Icon_flag

Kørte du Mads C. stilen med et ur på begge arme? synes både jeg ser dit Polaris og Amvox2  Icon_party

PS: det der Duometre Sphérotourbillon er da bare  Icon_drool   Icon_drunken  Icon_drool

Hej Ultoman,
Jeg kører min egen stil ;-) Har mekanisk på den ene arm og et AppleWatch på den anden. 

Havde bare Amvox med for at skabe lidt god stemning. Det viste sig så, at være Amvoxens værk vi fik lov til at skille ad.

Og ja, det Duometre sad godt på armen. Suk. 

Claus

Svar
God fortælling med flotte billeder Icon_smil Spændende læsning Icon_smil

Tak fordi I deler den Icon_not
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
Tak for et fantastisk indlæg.
Svar
Tak for lidt søndags læsning. Som altid vel formuleret, og godt detaljeret. Man føler virkelig hvilken stemning der har været, hele turen igennem!

Tak fordi du gang på gang, bruger så meget tid og energi på at dele dine oplevelser :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tak for referatet.
Og ja, London er en dejlig by!
Hvad er der i den hvide æske fra goodie bag'en?
/
Kristen
Svar
(06-03-2016, 02:00 PM)khbk Skrev: Tak for referatet.
Og ja, London er en dejlig by!
Hvad er der i den hvide æske fra goodie bag'en?
/
Kristen

Hej Kristen,

Selv tak. Altid en fornøjelse at dele. 

Den hvide æske indeholder et sæt JLC manchetknapper. Lækkert. 

Claus

(06-03-2016, 01:27 PM)jacobzimmer Skrev: Tak for lidt søndags læsning. Som altid vel formuleret, og godt detaljeret. Man føler virkelig hvilken stemning der har været, hele turen igennem!

Tak fordi du gang på gang, bruger så meget tid og energi på at dele dine oplevelser :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hej Jacob,

Tak for de pæne ord. Det var en fed tur - også sjovt at være afsted med Kurt B. denne gang. Han havde jo varmet banen godt op må mam sige. 

Claus

Svar
Så lykkedes det endelig at få tid til at sætte mig ned og hygge mig med lidt forumlæsning og i særdeleshed denne tråd Icon_smil

Min umiddelbare reaktion efter at have læst de første få linier, er et træk på smilebåndet over at du refererer til dig selv som "Kurts date" og længere henne i teksten fik beskrivelsen "afdragsordning på 56 år" samt Kurts "ekstra dekorationer" i et cal. 751 samme reaktion Icon_e_biggrin1  En anden betragtning ift. dine indlæg, er de mange fine referencer i form af links til de ting du kommer ind på igennem indlægget, lige fra vagterne til de forskellige spisesteder m.v. 

Mht. området i London, så kommer jeg der jævnligt og det er vanvittigt så mange fede ting man kan kigge på som ur-nørd - ikke mindst hvis man begiver sig ind i arkadebutikkerne og får snakket lidt med folk. Flere steder dukker de virkelig spændende sager først frem efter lidt "sweet talk" Icon_e_biggrin1 Icon_blink

Det lyder som en fantastisk tur og oplevelse - noget jeg er drønhamrende misundelig på og selv håber en dag at få glæden af at opleve. Når det så er sagt, så har jeg svært ved at se nogen der passer bedre til netop denne oplevelse end mr. JLC himself.

FEDT, FEDT, FEDT.......
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)