Hot or Not 2016
Og hvis du tjekker flere af de nyeste ure fra Longines er det netop en line de følger for tiden.
Svar
Lidt eksempler på hvad jeg mener.

İmage

İmage

İmage

Alle ure jeg gerne så i min kasse Icon_smil
Svar
Det er også smukke ure.
Kunne man iøvrigt forestille sig, at Longines følger lidt i sporet på f.eks. Omega, hvad angår marketingstrategi (smallere udbydere og mere eksklusivitet)?
Svar
Det er ikke umuligt. De deler i hvert fald ejer Icon_e_wink
Svar
Ahhh ja Icon_e_biggrin1
Svar
(31-12-2015, 01:34 PM)Joepete Skrev: Alpinas lækre inhouse chronografer måtte godt bliver hotte i 2016. De er godt skruet sammen, og urene er super flotte til rimelige penge  Icon_Up

Kunne vi slippe for de mange "limited editions" fra Panerai og de mange udgaver af ".... side of the moon" fra Omega, ville det glæde mig.

Alpina kender jeg slet ikke, husker kun at have set et ClausT havde til salg (men husker måske forkert)
Men enig omkring Panerai og Omega Speedmaster.
Jeg er meget glad for Speedmaster, men interessen "dør" lidt, når der smides den ene model efter den anden ud på markedet. (..... Side of the Moon - og div OL modeller, James Bond (skrev jeg virkeligt det :-O) osv.)
Ellers kunne jeg godt tænke mig at priserne forblev lidt i ro, jeg syntes at der hele tiden kommer prisstigninger.... Men det var lidt OT ;-)

God aften til jer alle.

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)