Historien gentager sig..... igen
#11
(12-11-2015, 06:31 PM)TDN Skrev: Jeg plejer ikke at veje mine ur, jeg kan godt løfte armen med dem på :-)  Mit ligger i bankboksen, men måske kan vi vække Geodoc og få ham til at finde køkkenvægten frem :-)

Troede vægten var noteret på kartotekskortet Icon_party
Svar
#12
Nej :-) det kunne være jeg skulle overveje det :-)
[-]
  • peterkaa
Svar
#13
Geodoc har den slags info i hovedet eller måske i kartoteket, han behøver garanteret ikke veje Icon_party Icon_rul Icon_not
Svar
#14
Du er jo bare Omega-mand Per og der dukker nok noget spændende titanium op på et andet tidspunkt. Lækker med din "unbreakable" - jeg glæder mig til at se/læse mere Icon_Up
Svar
#15
Intet vove intet vinder siger du
Og så vælger du et Omega nok en gang.

Det holder da ikke helt.?
Noget siger mig at du trods ordsproget er et fast rente menneske Per. Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#16
(12-11-2015, 07:59 PM)Stensbjerg Skrev: Intet vove intet vinder siger du
Og så vælger du et Omega nok en gang.

Det holder da ikke helt.?
Noget siger mig at du trods ordsproget er et fast rente menneske Per. Icon_e_biggrin1

Læs igen min ven. Det var ikke noget jeg sagde - og det handlede vist mere om at sende penge sydpå end om valget af ur Icon_blink
Svar
#17
Ok jeg holder dog fast i mit "gæt"  Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#18
(12-11-2015, 09:01 PM)Stensbjerg Skrev: Ok jeg holder dog fast i mit "gæt"  Icon_blink
 90 % i aktier på min pensionsopsparing....

Du forestiller dig slet hvor stor en vovehals jeg er
Icon_drunken

Det handler om at tage de rigtige chancer - og det har meget lidt med mine ure at gøre. Urene er legetøj, ikke investering.
Svar
#19
Aktier siger ikke noget 
jeg napper gerne hele pension opsparing i Novo og APM,
som den store vovehals jeg er  Icon_e_biggrin1

Du har ret det forstiller jeg mig slet ikke  Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#20
Det viste sig at jeg trygt kunne sende mine penge sydpå for idag ankom pakken fra Italien med mit nyindkøbte Omega Seamaster Chronostop. Den var som forventet og ankom i et fint Omega service etui.

Det var helt gnidningsfrit - også, som forventet.

Uret måler 41 mm og vejer, på den fiberrem som er monteret, 75 g. Det er ret fladt for en fly-back Chronograf - vel 13-14 mm og rart på armen. Den store forskel til nyere ure i samme størrelse er at vintage urene alt andet lige, nok er betydeligt lettere end nye/moderne ure. Skal det på en lænke, vejer en passende vintage lænke nok 35 g og hvis remmen vejer 10 g, vil "ekvipagen" samlet lande på de ca 100 g, som jeg egentlig finder perfekt for et lidt sportslig ur til daglig brug.

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)