Til lykke Per
Forsinket tillykke herfra Icon_flag Icon_flag Icon_flag
Svar
Tak for de mange hilsener det har været overvældende. Whoa jeg har en klar aftale med min kone om at jeg køber urene hvis hun vil sørge for kosten Icon_e_biggrin1 Bare nu ikke hun ser hvad jeg har skrevet herinde Icon_lol 
P.N.
[-]
  • whoa
Svar
Haha det er sku da en god aftale, jeg både sørger for kosten.. Og maden ;-) haha ej har da fået et par Skagen af hende og en ur kasse til 24 ure, så det må da være incitament til den skal fyldes, har kun 15 nu! Men kom desværre til at love hende at mit Damasko jeg købte tidligere i år var sidste køb i år :-\ men nu er det jo også snart gået :-D

-whoa-
Svar
Happy Birthday to the best watchmaker i know,and a nice guy.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(03-11-2015, 03:45 PM)willy Skrev: Happy Birthday to the best watchmaker i know,and a nice guy.

Tak for det Rodney, det har været en fornøjelse at arbejde sammen med dig Icon_smil
Mvh.
P.N.
Svar
Må også indrømme jeg er dybt imponeret over din viden, og åbenhed :D en dag jeg sjælendt glemmer, var den dag du hjalp mig med min speedmaster og viste mig din imponerende samling! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(03-11-2015, 05:35 PM)jacobzimmer Skrev: Må også indrømme jeg er dybt imponeret over din viden, og åbenhed :D en dag jeg sjælendt glemmer, var den dag du hjalp mig med min speedmaster og viste mig din imponerende samling! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Icon_flov Icon_flov Icon_flov
P.N.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: