Afstemning: God aften fellow geeks, Jeg har længe ventet på et GTG her i det nordjyske, dog uden der yderligere er sket noget. Derfor har jeg grebet sagen i egen hånd, og har derfor næsten fået stablet noget på b
Ja, jeg er villig til at betale 150.kr for en bid mad og drikke
Ja, men kun hvis det er gratis
Nej, denne type begivenheder interesserer ikke mig
[Vis resultater]
 
 
GTG i det kolde nordjyske
#11
Jeg har skrevet til Thomas og Martin vedr. fejlen på afstemningen.
Svar
#12
Der er også den mulighed at holde det hos mig, som der har været gjort de sidste år. Det er på Djursland ca. 30 km. Fra Århus. Grunden til at jeg ikke har meldt noget ud er den weekend i august jeg havde regnet med det skulle være, var optaget af et GTG på Sjælland. Det er i et privat hjem på landet hvor man kan have sine ure med, sidde på terrassen hvis vejret tillader det og vi plejer at tænde op i grillen til aften og folk tager bare selv drikkevare med og pølser til grillen så sørger jeg for tilbehør og kaffe. Ingen deltagerbetaling. Dette er kun et forslag og hvis Jacob vil slippe for at arrangere, personligt gider jeg ikke cafe træf


Sent from my iPad using Tapatalk
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#13
Ligesom man flytter fra Aalborg kommer der et interessant arrangement Icon_mad

Jeg vil mægtig gerne deltage, hvis der kommer et i det nye år, hvor jeg igen er at finde i Aalborg Icon_smil

/Mads
Svar
#14
Hej
Hvis datoen passer med en tom dag i kalenderen :-) kunne jeg godt tænke mig at deltage.
Har godt nok ikke en store forkromede samling :-( men har tidliger stæd på enkelte medlemmer , og hvor var det hyggeligt
Svar
#15
Vil også gerne deltage, men tror det bliver svært hvis beløbet skal holdes på kun 150kr, men deltager også selv om det bliver dyrere.

Er også meget hook på et privat træf på Djursland, hvor jeg helt sikkert vil deltage med flere og dyre ure, det er problemet med cafe træf, at sikkerheden kan være et problem.

Jacob
Svar
#16
Fuldstændig enig Jacob, af samme grund deltager jeg ikke i Cafe træf, da jeg ikke tør/ønsker at medbringe ure og sidde med dem fremme i et offentlig rum og tage til urtræf uden ure giver ikke mening.


Sent from my iPad using Tapatalk
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#17
Hvis det bliver privat tager jeg gerne lidt værktøj og læder med, så kan man prøve at lave sin egen læderrem under kyndige hænder for materialepris
Svar
#18
Det lyder som en spændende idé.

Jeg har muligvis mulighed for at låne et lokale, stadig forholdsvis centralt i Aalborg og med fine parkeringsmuligheder. Det skal dog først undersøges nærmere omkring mulighederne. hvis det evt var noget?

Så kan det evt peppes op med mad og drikke fra en lokal restaurant / cater.
Svar
#19
(04-08-2015, 01:42 AM)msh1 Skrev: Det lyder som en spændende idé.

Jeg har muligvis mulighed for at låne et lokale, stadig forholdsvis centralt i Aalborg og med fine parkeringsmuligheder. Det skal dog først undersøges nærmere omkring mulighederne. hvis det evt var noget?

Så kan det evt peppes op med mad og drikke fra en lokal restaurant / cater.
Syntes det ville være federe end café besøg! Så kunne vi evt bestille mad fra Australian eller lignende!

Sendt fra min HTC One S med Tapatalk
Svar
#20
(03-08-2015, 08:31 PM)TDN Skrev: Fuldstændig enig Jacob, af samme grund deltager jeg ikke i Cafe træf, da jeg ikke tør/ønsker at medbringe ure og sidde med dem fremme i et offentlig rum og tage til urtræf uden ure giver ikke mening.


Sent from my iPad using Tapatalk

Enig. Cafe træf er heller ikke noget for mig.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)