Tennis ur / French Open
Det kan jeg ikke forstå, kan sagtens se at det med ure kan blive lidt flyvsk 
Når man ser og høre om sådan et ur.

Jeg får aldrig råd til sådan et ur,
Men når jeg høre og læser om dem mister jeg ikke interessen omkring ure generelt,
Jeg får nærmere mere lyst til at kredse omkring dem jeg mener er prisen værd. Icon_blink

Feks. MM300.  Icon_cool 

Men jeg mener stadigvæk at det er fedt,
At der køre denne form for Formel 1 inden for ure.

Det er mere deres reklame afdelings bullshit 
Og mængden af høje glas og pinde i maden jeg direkte foragter.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(26-05-2015, 07:13 PM)khbk Skrev: Der bliver vidst flyttet mere autoværn, end der bliver flyttet grænser.
Det er en sjov teknologisk "udvikling" hvor man først laver overkompliceret teknik, og så må igennem en masse bøvl for at få det til at holde til noget, som ingen får glæde af.
Det må vidst være efter divisen: "Man gør det fordi man kan".
Det lyder måske underligt, men det er sådan et ur, som får mig til at miste interessen for urverdenen.
/
Kristen
Kristen if you read about how RM built this watch,you could be supprised.I was when i read about the watches ability to take shocks that would kill almost any other watch.Some of this can filter down to ordinary watches.I am not mad about the looks of most RM watches.But i have always liked his new approach to making watches with new materials.He was a true pioneer in this aspect.And many brands have learnt something from RM.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(26-05-2015, 07:02 PM)Stensbjerg Skrev: Fedt på den måde bliver der flyttet grænser  Icon_Up
Som en måske ender i noget hvor vi andre kan være med. Icon_cool

Jeg har det på præcis samme måde! Jeg bliver ikke andet end glad når jeg læser hvordan der kommer kulfiber, keramiske bremser etc. i flere og flere Ferrari'er, Lamborghini's osv. som standard. Før eller siden ender det jo netop der hvor vi kan være med Icon_party
Svar
Det er jo netop det gode ved dette dejlige forum.
Det giver mulighed for at ens (mine) forstokkede meninger bliver ændret og det formørkede sind oplyst Icon_blink
/
Kristen
Dreamers of today are the doers of tomorrow, som den gamle astronaut sagde ved arrangementet for Omega Speedmaster. (Eugene Cernan)
Svar
RM er bare monster fedt. 

Hvis jeg havde dadlerne havde jeg nappet to. 

İmage
Mvh Kim 
Svar
Den er jeg fandme med på! Et på hver arm, bare fordi man kan Icon_e_biggrin1

(27-05-2015, 07:47 AM)Avantismo Skrev: RM er bare monster fedt. 

Hvis jeg havde dadlerne havde jeg nappet to. 

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)