Miwes Video - Panerai og U-Boat
Takker for jeres kommentarer Icon_Up

Hvis vi lige tager U-BOAT først, så er det jo helt okay at det er uret man elsker eller hader, som det er på samme måde med Panerai, men forskellen er meget klart, at U-BOAT er et designer ur og Panerai er faktisk et ægte "Tool-Ur", som har bevist sit værd med den konstruktion.

At jeg er kæmpe Panerai fan er ikke nogen hemmelighed og at jeg har denne svaghed for det "skøre" U-BOAT er mere uforståelig, men selvom jeg skælder lidt ud på uret, så er U-BOAT ganske enkelt et ur jeg bare ikke kan stoppe med at holde af. Det er lidt som den grimme ælling, man kommer til at elske...forskellen er bare at det ikke bliver til en smuk svane, men blot hænger fast i at være et "grimt" ur Icon_e_biggrin1
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Slutter lige tråden af med endnu flere billeder af de to ure og beklager på forhånd de mange fotos, men kan simpelthen ikke lade være Icon_blink

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Svar
Mange af U-boat af heller ikke min smag men designet på 5570 uanset om det er 41 mm størrelsen, 45 mm størrelsen eller 53 mm, er flot synes jeg. Og så de få uboat, som er i sterlingsølv er også flotte. Men alt er en smagssag.
İmage

Blop blop

İmage

İmage

Sølvmodel

İmage

Flot sølv chrono hvor kasse især kommer til udstryk i sølv

İmage
Svar
Hej Nicholas

Nu er det jo ikke nogen hemmelighed at jeg er vild med det skøre design man finder på U-BOAT, og især den sølv chrono er noget jeg godt kunne tænke mig på et tidspunkt, men går typisk efter brugte eksemplarer for at holde prisen nede.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)