Hvor blev diskussionen af ?
(17-05-2015, 01:15 PM)willy Skrev: I can tell you that if there are two words that can piss me off.They are COACHING and TEAM Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol

Var du ikke i hæren engang :-p
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
(16-05-2015, 02:37 PM)P.N. Skrev: Er det kun en fornemmelseJEG har at debatten og indlæggene lige så langsomt forsvinder og det eneste der står tilbage er info om hvilke ure der fra tid til anden indkøbes. Icon_diver 

P.N.

Ja jeg savner også noget liv med en masse tekniske debatter og ikke "bare"  se mit nye ur tråde!
Men mon ikke det er haver, sol, strand, eksamen og alle de andre ting der følger med årstiden der mest er grunden.

Jeg savner stadig et DIY ….
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Vi er vel bare forskelllige. De fleste på dette urforum er privatpersoner. Ikke uddannede urmagere. 

Hvad forskellen på et 321 og 861 værk er ikke noget jeg kan tale om i flere dage. 

Jeg læser da gerne kommentarer hvis en urmager åbner bagkassen og viser motoren frem. 

Jeg nyder de mange indlæg med nye spændende ure og wristshots. Lad dem endelig komme i rå mængder. 

Kritiske kommentarer kan også hurtigt opfattes som en småarrogant nedladende holdning. 

Dette er naturligvis ikke fair hvis kritikken er tænkt som en hjælp, men ikke alle kender hinanden godt nok herinde til at man kan smide om sig med kritiske kommentarer. 

Kritik er godt når man har en dialog kørende og vender alle vinkler. 

Men taget ud af en større sammenhæng er det misvisende.
Mvh Kim 
Svar
Du mener en weekend er nok.... Icon_lol  Icon_lol  Icon_lol
Uanset kunne det blive en "lang" weekend... Icon_smil   Icon_smil  Icon_smil
Mvh
Lars
Svar
(18-05-2015, 06:33 AM)Avantismo Skrev: Vi er vel bare forskelllige. De fleste på dette urforum er privatpersoner. Ikke uddannede urmagere. 

Hvad forskellen på et 321 og 861 værk er ikke noget jeg kan tale om i flere dage. 

Jeg læser da gerne kommentarer hvis en urmager åbner bagkassen og viser motoren frem. 

Jeg nyder de mange indlæg med nye spændende ure og wristshots. Lad dem endelig komme i rå mængder. 

Kritiske kommentarer kan også hurtigt opfattes som en småarrogant nedladende holdning. 

Dette er naturligvis ikke fair hvis kritikken er tænkt som en hjælp, men ikke alle kender hinanden godt nok herinde til at man kan smide om sig med kritiske kommentarer. 

Kritik er godt når man har en dialog kørende og vender alle vinkler. 

Men taget ud af en større sammenhæng er det misvisende.

Icon_+1  Præcis mine ord! 
Svar
(17-05-2015, 07:56 PM)peterkaa Skrev:
(17-05-2015, 01:15 PM)willy Skrev: I can tell you that if there are two words that can piss me off.They are COACHING and TEAM Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol

Var du ikke i hæren engang :-p
Yes.And teamwork is important.But so is individual decision making.And today its all team work with no one willing
to make a decision. Icon_lol Icon_lol The military is one thing,civil life is another.

I would fall asleep if a watch site turned out that way.And we would all be living in the middle ages,if we thought that way.History teaches us that passivity and going with the flow,is the root of all corruption.Just think about how boring this site would be without us trouble makers.You would end up with about one new member a year if you were lucky Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(18-05-2015, 06:33 AM)Avantismo Skrev: Vi er vel bare forskelllige. De fleste på dette urforum er privatpersoner. Ikke uddannede urmagere. 

For mit vedkommende så er teknikken det der har størst interesse uanset om det er ure, fiskehjul, cykler, biler, MC's, pladespillere, computere you name it…. men ja vi er jo forskellige, heldigvis… 
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
Svar
Hej
En god blanding af det tekniske , hvad medlemmerne drømmer om og opnår samt et frit forum hvor "dumme spørsmål" også er tilladt.
Alle har jo på et tidspunkt fået interessen og nysgerrighed omkring ure

Ud over lidt nørden med ure er det iaften en omgang forebyggende vedligehold på min søns konkurrence rc bil vi bliver forhåbentlig aldrig for gamle til at lege İmage
Svar
(18-05-2015, 05:43 PM)Smilla Skrev: Hej

Ud over lidt nørden med ure er det iaften en omgang forebyggende vedligehold på min søns konkurrence rc bil vi bliver forhåbentlig aldrig for gamle til at lege İmage

RC er også spændende og det har vel aldrig været billigere at komme igang med dette….
Jeg har selv fløjet med RC modelfly, men 4 smadrede fly på en sæson blev en stopper for den hobby… 
Nu taber jeg højest et par ure om året :-)
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
Svar
Rc fly er også fascinerende.
Han har 4 biler der er konkurrencedygtige , deltager i løb serie under dansk automobil sport union. Så helt billigt er det ikke to hobbyer af denne slags er ikke en skide go coktail. ..
Men en god måde at havde far- søn tid på.
Er så småt ved at få ham til at gå op i ure :-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: