24-04-2015, 11:46 PM
(24-04-2015, 07:54 PM)Stensbjerg Skrev: Påvirker APs tilgang til service (man har hørt meget om den)
på nogen måde din lyst til at købe deres ure Kim ?
Ikke endnu, da netop AP efter min mening har haft en fornuftig løsning indtil videre. Klarlund har en AP-uddannet urmager som kan lave service super hurtigt ifht. hvis det skulle til Schweiz. Jeg ved godt at man også har hørt historier om meget dyre priser, men nogle af de historier omhandler noget mere komplicerede ure end bare lige og service på de mere simple ure er ikke dyrere end alle de andre mærker jeg har undersøgt. F.eks kan mit 15400 serviceres for under 7k. (dog uden polering), hvilket f.eks. er billigere end et vintage Rolex. (Klarlund priser)
Der er dog en hage og det er at rygterne siger at AP fremadrettet vil til at have alle ure ned til dem i Schweiz, men det skal jeg lige have bekræftet inden jeg tager sorgerne på forskud.
Men for at svare på dit spørgsmål, så nej - ikke endnu, men ændrer de politikken så Klarlunds AP-uddannede urmager ikke længere må lave urene, vil jeg ikke udelukke at det kan ændre sig fremadrettet. Netop muligheden for at få det klaret lokalt var/er vigtigt for mig.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)