Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Vil du have et kendt mærke for 30k
Så ville jeg gå efter Omega.
Men du burde stærkt overveje brugt,
Du kan sagtens købe et som står som nyt, brugt.
Så kan du også kigge på mærker hvor
Kun kendere vel vide hvad de kigger på og nikke anderkendende til,
I min bog er det langt federe.
Det er noget af det jeg er mest vild med på mit eget ur.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 40
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg bryder mig ikke om tanken om at andre har brugt det eller haft det på.
Jeg er meget kræsen med ure, og ønsker mig selv produkter som kommer direkte fra lageret og ikke er blevet brugt. Udstillingsmodeller er heller ikke mig.
In-house:
• Invicta Pro Diver ref. 8926OB, NH35A
• Invicta Speedway ref. 9224, VD53B-14
• Invicta Pro Diver "Grand Diver" ref. 15845, NH35A
Dreamers:
•
•
•
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Jamen så er det bare ud og hente brochure og prisliste
Og så se hvor langt dine 30k rækker samt hvad du bryder dig om
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 40
Tråde: 7
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
232.30.38.20.01.001 kunne godt lægge lidt i baghovedet - også selvom at Omega ikke er såååå meget mig. Lænkerne er pænere på Seamaster Planet end "almindelige" Seamasters.
In-house:
• Invicta Pro Diver ref. 8926OB, NH35A
• Invicta Speedway ref. 9224, VD53B-14
• Invicta Pro Diver "Grand Diver" ref. 15845, NH35A
Dreamers:
•
•
•
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
thisiskinglife Skrev:Jeg er på jagt efter nye ure. Jeg har, som nævnt tidligere, ikke meget for brugte ting. Det skulle da næsten kun være en bil, ellers ikke.
Priserne er bare så høje ved Rolex, hvis du har et krav på dato derpå, og det har jeg. Jeg kan ikke leve uden dato. Derfor ville et Perpetual ikke være et køb for mig, da det ikke fås til den pris med dato på.
30.000 er mange penge, ja, og det skal virkelig være det perfekte starter-ur. Et Seamaster i blå er også meget lækkert, men efter min egen smag i ure, kommer Omega på sidste pladsen. Rolex og Tag Heuer overhælder helt klart deres design, hvis det skal falde i min smag.
Jeg går naturligvis også lidt efter navnet. Det skal være således, at folk enten ser det eller får af vide, at jeg går med den slags ur siger de "Hold da kæft" eller noget lignede. Er du ude og give den slags penge, må det også gerne give opmærksomheden dertil.
Ikke for at lyde snobbet eller opmærksomhedskrævende, men jeg vil for eksempel ikke "spilde" 30.000 kroner på et mærke, jeg ikke engang kender.
I bet there are lots of brands you do not know about that are absolutly not a waste of money . I can assure you of one thing . Any used Rolex will give you more prestige than any new Tag Heure . You must buy what you like , we cannot tell you what to buy . A 30000 kr. watch is a relativy cheap watch in the top luxury department . So if you like prestige get a used Rolex .
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•