Nato Remme
Det havde måske været bedre, at starte en ny tråd. Men never mind:

http://www.uhrenarmband-versand.de/shop-...rsand.html

/Bjørn
Svar
Tak for forslagene, jeg kigger på det Icon_smil
Svar
(26-08-2017, 10:27 AM)Michael F Skrev: Tak for forslagene, jeg kigger på det  Icon_smil

forresten - lige et sted mere: https://www.cheapestnatostraps.com/

jeg har dog ikke prøvet dem, men de har et imponerende udvalg.

Det handler selvfølgelig et eller andet sted om en kombination af kvalitet og looks. Phoenix har til vintage ure det helt rigtige matte look, og til din LLD vil jeg umiddelbart sige Phoenix admiral grey eller sort. Jeg har tænkt mig at prøve ovenstående for at få nogle billige læder nato, som jo ser godt ud på billeder, men jeg har dog min tvivl om deres holdbarhed og look når de er blevet foldet under spændet 50 gange, mon ikke de cracker?
Svar
Cheapestnatostraps er billige men ganske fine til prisen!
Jeg har to fra timefactor...

Man skal ikke umiddelbart forvente service fra ham .. Jeg kunne ikke købe ved ham med mine kort, hverken mit eller fruens, eller en kammerats, skrev til min bank for at høre hvad den fejl betød (det var noget med at for at undgå snyd med mit kort bla bla bla) de sagde der var intet de blokerede for og havde aldrig hørt om det så det måtte være hans betalings tjeneste.. Skrev til ham - det havde han aldrig hørt om og det var mit kort, skrev jeg havde prøvet 3 fra forskellige banker det var han kold over for.. Gerne arrogante svar, jeg spurgte ham som sagt bare om han havde hørt andre havde de problemer eftersom jeg intet problem har haft med masser af køb fra USA, Hong Kong, Holland osv, jeg spurgte om evt bankoverførsel, eller PayPal osv osv.. Nada, igen det var jo ikke hans problem at jeg ikke kunne købe..

Nå jeg skrev inde på WUS om andre havde oplevet det samme, det var der så.. Og en amerikaner skrev at han da godt ville købe dem for mig (en amerikaner er nød til at købe for mig.. Fra England) ! Jeg besluttede at de så jo gode ud de remme.. Langt om længe fik jeg dem..

En sort og grå, selve kvaliteten er fin, lækker hardware, men dem ene af remmene kan stortset ikke sendes retur igennem keeperen hvor dem anden går rimeligt nemt, det er i min verden ikke et kvalitets produkt..

Men skal jeg anbefale nogle lækre imo, så er det ToxicNato, en amerikansk side, han har stortset samme hardware og virkelig lækre remme og han sender håndskrevne sedler med og slik!

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Svar
Ov så må Eddie havde fået det forkerte ben ud af sengen den dag! Jeg har absolut ikke haft issues med TimeFactors, faktisk sendte han mig en rigtig god spring bar tool uden beregning begge de gange jeg handlede hos ham - odd.

Og at remmen ikke kan komme retur er sku også øv - mandags model, må jeg antage.
Svar
Jeg har lige bestilt en grå fra phenome nato straps De er i den dyre ende og jeg skal nok give feedback når jeg har fået den.

Vil du have en håndfuld rigtig billige af ok kvalitet så kik på cousins.co.uk

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar
(26-08-2017, 10:18 PM)longbear Skrev: Ov så må Eddie havde fået det forkerte ben ud af sengen den dag! Jeg har absolut ikke haft issues med TimeFactors, faktisk sendte han mig en rigtig god spring bar tool uden beregning begge de gange jeg handlede hos ham - odd.

Og at remmen ikke kan komme retur er sku også øv - mandags model, må jeg antage.
Jeg var også jævnt overrasket.. Men som sagt var der flere der havde prøvet det og dem fra toxic var der intet med, så dem jeg køber fra fremover ihverfald..

(27-08-2017, 08:55 AM)tg Skrev: Jeg har lige bestilt en grå fra phenome nato straps De er i den dyre ende og jeg skal nok give feedback når jeg har fået den.

Vil du have en håndfuld rigtig billige af ok kvalitet så kik på cousins.co.uk

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Ja de skulle være voldsomt lækre!

Svar
(26-08-2017, 11:00 AM)longbear Skrev:
(26-08-2017, 10:27 AM)Michael F Skrev: Tak for forslagene, jeg kigger på det  Icon_smil

forresten - lige et sted mere: https://www.cheapestnatostraps.com/

jeg har dog ikke prøvet dem, men de har et imponerende udvalg.

Det handler selvfølgelig et eller andet sted om en kombination af kvalitet og looks. Phoenix har til vintage ure det helt rigtige matte look, og til din LLD vil jeg umiddelbart sige Phoenix admiral grey eller sort. Jeg har tænkt mig at prøve ovenstående for at få nogle billige læder nato, som jo ser godt ud på billeder, men jeg har dog min tvivl om deres holdbarhed og look når de er blevet foldet under spændet 50 gange, mon ikke de cracker?

cheapestnato er super godt og remmene er i rigtig god kvalitet. Kan slet ikke sammenlignes med de billige som findes her i dk forskellige steder. Deres Zulu remme er for fede. Har handlet der mange gange. Top i orden.
[-]
  • Smilla
Svar
Det må jeg lige kigge på Icon_smil lidt underligt at de hedder "cheap" hvis de er i den bedre ende.
Det kræver jo at man kender dem, før man har lyst til at købe noget af dem, med det navn Icon_e_biggrin1
Svar
Nå, så fik jeg bestilt 5 stk, 4 i nylon og 1 af dem i læder, så nu venter jeg spændt Icon_smil
[-]
  • longbear, runzuk5
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)