N.O.S. og hva' så?
Du er formentlig ikke i tvivl om hvad jeg ville gøre. Jeg ville sætte det i udstilling. Måske bruge det bare en enkelt dag. Fx. På en rund fødselsdag - eller til min søns 18 års dag. Jeg ejer et NOS Seamaster 30. Det har været båret en dag - af min søn. Den dag vi fejrede at han var færdig med finansuddannelsen.

Tillykke med uret.

Vh baun
Svar
Det er sgu allerede pakket væk.
Tænk hvis skiven blev bleget af solens stråler?
/
Kristen
Svar
køb et brugt brugt til daglig brug.

det plejer jeg at gøre..
Svar
Jo, jo, mit daglige ur er et Seiko MM 300, brugt uafbrudt i de sidste tre måneder.
Icon_cool
Og det er ikke lige til at få af igen.
/
Kristen
Svar
Får vi ingen billeder, Kristen?

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Der vil komme billeder.
Det er lig det ur der er afbilleder i det mexikanske katalog fra 1971 på Old Omegas. (Blå skive, #15).
Det er Ref. 166.081.
/
Kristen
Svar
Jeg ville bruge det men ville have værket renset for gammelt olie og tilført nyt olie.
Svar
Derfor er det ikke sådan liiiige at rive de mærker af og tage uret på:
İmage
İmage
/
Kristen
Svar
Ser nu helst at ure bliver brugt, men når vi snakker om et ur i den stand, så må jeg indrømme at jeg tilslutter mig de øvrige herinde, det skal stå fremme til skue, men skal ikke bruges... evt i glasklokke?

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
Jeg skaffede for nogen år siden et nos Rolex Daytona ref. 6263 med alle B/P til min far.
Det kostede BOKSEN men var vitterlig NOS, købt af kendt sælger og var lige forbi Rolex Geneve for verificering og kontrol.
Uret kunne være en super investering og burde være havnet i en boks (hvis det var mit ur).
Min far er af samme opfattelse som flere herinde; et ur er til at gå med! Icon_e_biggrin
Det er nu hans kæreste der render rund med det og de skifter begge i et væk mellem lænke og læderrem.
Og jo...... Det har nu fået karakter Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)