Lidt parat viden....
Lars, mange tak! Icon_e_biggrin Vi finder nok ud af noget, bortset fra det - tager jeg faergen over Fehmarn-Sund er jeg hurtigere end jer med bil fra Soenderjylland. Icon_mrgreen Ellers kunne jeg godt koere og tage nogle med i bilen, det er jo firmaet som betaler for det hele. Lad os nu foerst finde et dato, saa nemt bliver det vel ikke Icon_redface .
Skift ur, når du står op!
Svar
Hej Oluf.
Næææ det kan du have ret i. Jeg ved ikke hvor begejstret han er for besøg efter at han har haft indbrud, hvor de løb med en del gode ting... Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Vi får se... Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar
jo jeg kan sagtens være interesseret men må ligesom kende dagen - og vil hellere køre med andre end selv at køre - elsker ikke lange bilture - men har måske ikke helt fattet om det er falster oder was (kan altid bedre li tog og fly end biler Icon_e_biggrin )
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:jo jeg kan sagtens være interesseret men må ligesom kende dagen - og vil hellere køre med andre end selv at køre - elsker ikke lange bilture - men har måske ikke helt fattet om det er falster oder was (kan altid bedre li tog og fly end biler Icon_e_biggrin )

Jeg kan tage folk med fra Næstved, hvis det bliver aktuelt.

Martim
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)