Submariner fra år 2000 med papir og boks - Dyrt?
Det virker som et godt tilbud på niveau med de billigste i EU. Så er man ude efter sådan et ur er det bare at få handlet. Til den pris er det ikke længe til salg.

Vh baun
Svar
Jeg vil også sige at det er en rigtig fornuftig pris.... 2000 modeller og senere med SEL lænke, boks, papir og service indenfor nyere tid kan nemt koste +30k....
Svar
slå til og gør det NU - Man kan ikke regne med den slags står åbent i ugevis
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
....en lille (generel) kommentar: Sælger skriver "1 års garanti" - er det noget private køber/sælger kan, eller er det noget man "skal" (købeloven) eller er det "salgsgas"??
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
JohnFyn Skrev:....en lille (generel) kommentar: Sælger skriver "1 års garanti" - er det noget private køber/sælger kan, eller er det noget man "skal" (købeloven) eller er det "salgsgas"??

Jeg tror, at det handler om, at der måske er restgaranti på uret fra fabrikken eller AD.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
@ MortenKN: 14060 fik aldrig SEL lænken. Men beholdte derimod de gennemgående stifthuller helt til det sidste, 2012.

@ JohnFyn: Sælgeren er ikke en type som bruger salgsgas. Garantien kommer fra eftersynet.

Vh. John

PS. Når der for en gangs skyld er noget til salg for passende pris, fatter jeg ikke at de interesserede parlamenterer sagen - i stedet for at KØBE uret... Icon_e_surprised
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Hej Tio...mange tak for oplysning!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Tio Malo Skrev:Berg er 100% fin fyr og prisen er absolut OK.
Du finder ikke en lignende nyserviceret med B&P for billigere.
Vh. John

Helt enig
Svar
Citat:@ MortenKN: 14060 fik aldrig SEL lænken. Men beholdte derimod de gennemgående stifthuller helt til det sidste, 2012.

Min fejl - Havde set den som en 16610 af en eller anden besynderlig årsag - No date fik ganske rigtigt aldrig SEL lænke før den gamle ref udgik og blev erstattet fa den nye..

Men stadig en fornuftig pris.
Svar
Hej alle sammen

Jeg har endelig fået mit ur, og hold kæft hvor er det fedt! Se billede:

Sælgeren Henrik er en super cool fyr, og har besvaret alle spørgsmål mere end rigeligt under hele købsprocessen. Thumps up her fra.

Jeg har dog et spørgsmål. Jeg løber rigtig meget (hver dag) og opholder mig en del ude i solen om sommeren. Kan uret holde til løb (andet sport?) og kan den sorte farve risikere at blive mat, hvis uret får for meget sol?

På forhånd tak.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)