Brugt Submarine eller GMT til en fornuftig pris?
Det er vel et generelt råd willy giver her men jeg har købt adskillige gange over nettet af store tyske forhandlere uden problemer. Udvalget er ofte større og priserne kan være bedre. Man skal dog være obs på at det kan blive en dyr affære at skulle returnere et ur pga forsendelses omkostningerne. Så er det noget nemmere og billigere at sende ure rundt i DK.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
mowgly Skrev:
jimmi1311 Skrev:Forstår ikke lige hvorfor det skulle være bedre at købe ved en dansk forhandler end ved en tysk forhandler??

Synes godt at jeg vil sparre 5K ved at køre til Hamburg i stedet for til københavn...bor i kolding Icon_smil

Mvh
Jimmi

Præcis!
Jeg ville også til enhver tid benytte mig af udenlandske forhandlere da der er en markant besparelse og de tilbyder ofte også garanti ligesom de danske.
Jeg har købt en del ure i udlandet og har kun haft positive erfaringer.

Fordi forhandlerne er geografisk tættere på gør dem vel ikke per automatik mere troværdige?
It is as Klaus says just general advice . If i had the choice of two identical watches . One from say Germany and the other from Denmark , I would always take the one from Denmark even if it was a bit more expensive . Danish dealers do not like bad reviews and in my opinion have a very high standard , and it is easier to deal with complaints . I have also bought many watches in EU countries without problems . But it is a hassel sending a watch thousands of kilometers to fix a banal fault . And believe it or not some watches are cheaper in Denmark than other countries . So please lets stop generalising . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)