PAM312 ligger og venter hos Klarlund - det "svære" valg!
#11
Tænkte det nok... Icon_e_biggrin Når Klarlund først får lokket én i butikken - og man har penge (der brænder) på lommen - så er det svært at gå "alene" hjem Icon_e_smile

Lækkert ur. Det klæ'r dig. Jeg håber, at det vil blive ved med at indfri dine ønsker i mange år fremover...
Svar
#12
Sociologen Skrev:Jeg stod i præcis samme situation i september. Havde bestilt et PAM305 hos Klarlund, men havde fået et billigere tilbudt i Tyskland. Jeg endte med at købe hos Klarlund pga den ekstra garanti (2 år ekstra + et mindre service efter 2 år)

Hej

Er det rigtig forstået at Klarlund automatisk giver 4 års garanti og et lille service efter 2 år med når man køber et Panerai med in-house værk?
Svar
#13
feilersen Skrev:
Sociologen Skrev:Jeg stod i præcis samme situation i september. Havde bestilt et PAM305 hos Klarlund, men havde fået et billigere tilbudt i Tyskland. Jeg endte med at købe hos Klarlund pga den ekstra garanti (2 år ekstra + et mindre service efter 2 år)

Hej

Er det rigtig forstået at Klarlund automatisk giver 4 års garanti og et lille service efter 2 år med når man køber et Panerai med in-house værk?
Det, er jeg ret sikker på, er tilfældet Icon_e_smile
Svar
#14
OK, tak. Det er rart at vide Icon_e_biggrin
Svar
#15
feilersen Skrev:Er det rigtig forstået at Klarlund automatisk giver 4 års garanti og et lille service efter 2 år med når man køber et Panerai med in-house værk?
Jeps, Klarlund giver samlet 4 års garanti på ur købt hos dem - eneste krav fra Klarlund er at du indleverer uret til et mindre service inden de første 2 år er gået (servicen er også inkluderet).

Hvorvidt denne garanti kun gælder for in house værker ved jeg faktisk ikke - det står der ikke noget om i mine papirer, men det er muligt Icon_exclaim
Svar
#16
Tillykke med uret. Det må være noget nyt mht. garantien, da jeg har kendskab til flere defekter på in-house modellerne med Klarlund papirer, der indtraf i perioden mellem 2. og 4. år, som desværre ikke var dækket af garanti, men for egen regning Icon_e_sad

/Mads
Svar
#17
Jeg mener at kunne huske, at da jeg købte mit PAM305 i september, fik jeg oplyst, at ordningen var et par måneder gammel...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)