05-11-2012, 08:30 PM
Tænkte det nok...
Når Klarlund først får lokket én i butikken - og man har penge (der brænder) på lommen - så er det svært at gå "alene" hjem 
Lækkert ur. Det klæ'r dig. Jeg håber, at det vil blive ved med at indfri dine ønsker i mange år fremover...
Lækkert ur. Det klæ'r dig. Jeg håber, at det vil blive ved med at indfri dine ønsker i mange år fremover...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)