Så gik det "galt" !! - Pam 176 billeder. Nu med Toshi Strap!
#11
Så modtog jeg i dag min Toshi LE Vintage rem fra Richard Beard !! Icon_e_smile

Jeg må sige, at jeg sjældent har mærket blødere og mere komfortabelt læder - og udseendet er fantastisk !! Det løfter i mine øjne min Pam 176 op til nye højder !!


Her et par hurtige snap-shots:

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#12
pbr Skrev:Jeg må sige, at jeg sjældent har mærket blødere og mere komfortabelt læder - og udseendet er fantastisk !! Det løfter i mine øjne min Pam 176 op til nye højder !!

Jeg kan kun give dig så ret, så ret - det ser endda rigtigt godt ud Icon_cool

En dejlig kraftig Toshi strap må man sige. Har selv overvejet at bestille denne, og/eller saddle modellen til min kommende PAM - har langt om længe fået lavet en lille bestilling Icon_mrgreen
Svar
#13
Har også lige fået en Toshi "conker" til mit 112. Han laver et pænt stykke arbejde . . . .og sikken duft Icon_razz

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)