Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej
Jammen vi kommer da begge to. Inger og undertegnede... og vi bliver og overnatter, forstår jeg det rigtigt, hytterne er med 2 senge x 2, i hver sit rum, så kan vi godt dele en hytte, ellers står vi for en hytte
Med hensyn til foredragsholder kunne der jo bruges penge på at få Christian, der er urmager på Patek Phillip's museum op for at holde foredrag. Skal gerne kontakte ham om det kan lade sig gøre, men så skal jeg nok have nogle datoer at bringe i spil.
Sidst jeg snakkede med ham om et sådant foredrag ville han gerne komme blot han ikke havde udgifter, om det har ændret sig ved jeg ikke, men det kan jo komme an på en forespørgsel
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg synes at Sørens oplæg med overnatning inklusiv, lyder rigtigt godt, for så sætter man da bare prisen derefter, og så bliver prisen måske bare 600 kroner per mand, men bare min mening, da det vil gøre det hele lettere for Søren, at lave en hel pakkepris for hele arrangementet, da jeg tror at det er de færreste der vil køre hjem.
MVH Peter
•
Svar: 26
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Helt enig med Baun,der er ikke andre der skal betale for min overnatning fordi jeg ikke kan styre mit alkohol forbrug og evt. ikke kan køre hjem
mvh. Langeland
•
Svar: 420
Tråde: 27
Super ide,
jeg er med hvis familieliv og arbejde tillader det
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Svar: 1,094
Tråde: 151
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Hej Søren
Hvornår regner du med at være klar med noget mere om ur12?
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Vi må snart have en dato - og så må der vel også snart være nogen der melder sig til at hjælpe Søren med dette arrangement.
Der i 12 K i puljen. Jeg mener godt der kan være en pulje, men den burde måske nærmere være omkring 5 K, så i hvert fald ingen grund til at øge den. Lavere deltagerpris eller super godt foredrag. Overnatning dog stadig en privat sag synes jeg.
vh Baun
•
Svar: 256
Tråde: 11
Givet Likes: 1
Baun Skrev:Vi må snart have en dato - og så må der vel også snart være nogen der melder sig til at hjælpe Søren med dette arrangement.
Der i 12 K i puljen. Jeg mener godt der kan være en pulje, men den burde måske nærmere være omkring 5 K, så i hvert fald ingen grund til at øge den. Lavere deltagerpris eller super godt foredrag. Overnatning dog stadig en privat sag synes jeg.
vh Baun
100% Enig Per.
Glæder mig til en dato. Havde jo håbet på et forårsmøde, som det har været de sidste par år, men så længe der
kommer et Urrally, så er jeg glad!!
- Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
•