Pludselig har jeg en DeepSea
#11
Der er lidt forskel i materialevalg, brand værdi og hvordan de enkelte udfordringer omkring konstruktionen er løst mellem en DeepSea og en MM300, men der er da naturligvis også ligheder mellem klokkerne. Seiko har jo også en god og anvendelig ratchet diver extension, som godt nok er noget billigere lavet, men som fungerer fint i praksis. Rolex´en trækker dog seriøst fra omkring den indre konstruktion og ikke mindst omkring krone- og bagkassekonstruktion. De to klokker minder dog lidt om hinanden på armen, så mon ikke jeg kan klare de næste par uger uden en MM300? Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
#12
Tillykke med det John.

Fedt ur hvis man har håndled til det og det har du jo .. Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar
#13
Tak skal du have, Hans Henrik Icon_e_wink

Her er så lige et skud af DeepSea´ens skive Icon_e_smile
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#14
Tillykke med den nye ur Joepte

Du kommer da vidt omkring med din samling nu Icon_e_wink

Men dette billede er nu egentlig årsagen til mit første indlæg her på Rolex forum:
Joepete Skrev:Jeg nåede lige at få taget et par fotos inden regnen ramte Fyn, så her er lige et par ekstra billeder.

MIcrojusteringen er jeg meget begejstret for. Den er virkelig godt lavet og den er yderst funktionel.
İmage
Jeg kan ikke helt genneskue hvordan den microjustering fungerer. Kunne du måske tage et par billeder i yderpositionerne?
Det ser jo ud til der er mange muligheder.

De bedste hilsner
BobT
Svar
#15
Du kan finde lidt om Glidelock´en her, Bob Icon_e_wink

[url]"http://www.watchlinks.net/rolex_techinfo_glidelock.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.watchlinks.net/rolex_techinfo_glidelock.htm[/url]
De venligste hilsner, John
Svar
#16
Tak for linket Joepete, det var virkeligt i formativt. Nu er selv jeg med på hvordan det virker.

De bedste hilsner
BobT
Svar
#17
Den passer dig perfekt til forskel for os andre med mindre håndled. Tillykke med uret og helt enig i dine betragtninger af uret.

/Mads
Svar
#18
Jeg er også rigtig glad for uret, Mads Icon_e_smile Det har siddet godt og sikkert på håndleddet hele dagen, og selv om det ikke er et lille ur, så har det været komfortabelt at bære. Her til aften har microjusteringen fået et par hakker udaf, så det stadig sidder behageligt på armen. Jeg er meget imponeret over urets generelle byggekvalitet, så du får tak for handlen Icon_e_smile

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
#19
Tillykke med den John - Fedt ur! Icon_e_wink

Det bliver dyrt for dig at blive alt for glad for Rolex - her taler jeg af erfaring! Icon_cool

Det med håndleds størrelse har vi vendt 1000 gange herinde og det er jo en smags sag!

Personligt går jeg med alt fra 35mm til 46mm! Icon_e_wink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: