Basel 2012
I netop disse minutter afsløres Rolex Sky Dweller ( så jo, Len)
Det er godt nok lang tid siden de kom med en helt ny model.

Så nu har de en

Sea-Dweller
Sky-Dweller
Space-Dweller

Får vi mon en lidt mere dress Sub ved navn Land/Earth/Mountain-Dweller om 5 år?

Jeg frygter desværre at Sky-Dweller er et lidt for pimpet bling ur, ala det nye YM2.
Svar
Første nyhed er tikket ind for 45 sekunder siden.

En opdateret Sub No Date. Dette var dog forventet da resten af Sub serien allerede havde fået keramisk krans.
Svar
Ekstremt pimpede versioner af Daytona og Datejust er netop afsløret. Guld og ædelsten i alle regnbuens farver.
Svar
Len Skrev:
MortenKN Skrev:Rolex SKY-DWELLER Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Næppe .. men intet er jo skkkert Icon_e_biggrin

Og SÅ blev Sky-Dwelleren afsløret.
Heldigvis ikke så bling som jeg havde frygtet. Men nok lidt for morfar look til mig endnu. Dog tror jeg at modellen måske vil "gro" på mig med tiden.
Svar
Ja ikke min still den nye Sky-Dweller. Ligner en datejust med en anden skive..

Jeg bliver bare mere glad for mine egne old school Rolex sports modeller nu Icon_e_biggrin
vh Hans Henrik
Svar
Pu ha....fik et chock da jeg så den nye sky-dweller...

Skiven er jo helt ødelagt af den grimme anlagte tidszone nr 2 og månedsangivelsen ved timemarkeringerne.

Det virker ligt som om de har brugt YM II designet til skiven....

Ikke lige min stil men der er vel nogen der godt kan lide designet. Icon_e_surprised

Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar
İmage
Citat:Mon ikke de erstatter den sidste ældre submariner model 14060M med en ny. Desværre i mine øjne, da jeg ikke synes de har været helt heldige med designet på kassen på 116610 i forhold til lænken.
Du har så uendeligt meget ret, Len...

Jeg ville sige: Det er et ganske grimt ur.

Jeg kan ikke hellere klare (normalt) Mercedes´ nye modeller, men efter et - par måneder synes jeg at de - for det meste - er OK / fino-fino. Jeg regnede med lignende "tilvanning" når den her firekantet pseudo-retro design (som harmonerer med lænken ad helvede til) blev introduceret for nogle år siden.
Men nej - omvendt... i dag synes jeg at klokken er direkte grim i stedet for "lidt anderledes".
Fy skam.

Måske burde jeg sælge mine Rolex´ og købe en Lorus i stedet for. Så fik jeg et grimt ur for kr. 99 og behøvede ikke at tænke mere om det, hvorfor Rolex lavede deres dykkerurkassen om....

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg er lidt skuffet....
Svar
Len Skrev:Ja ikke min still den nye Sky-Dweller. Ligner en datejust med en anden skive..

Jeg bliver bare mere glad for mine egne old school Rolex sports modeller nu Icon_e_biggrin

Ja....old school rocks! Synes nu Rolex er ved at køre lidt af sporet med det nye.

Rolex Seadweller 16600 2008
IWC BP 5002 2005
Svar
Er lige vendt "hjem" fra første dag på messen. Flot oplevelse og mange fine ure. Den omtalte Sky-Dweller er i min optik rigtig flot i virkeligheden, man skal måske lige vende sig til skiven, men frisk de prøver lidt nyt.

Den nye Sub non date bliver et kæmpe hit, ja det er synd deres sidste gamle model i sport serien udgår, men vi snakker 2012, så den trængte nok til en overhaling, den nye kommer i hverfald til at sælge i bunkevis.

PP Nautilus med hvid skive ser måske en smule fersk ud, men efter lidt tid så er den faktisk utrolig smuk..

Ja jeg kunne blive ved, så mange flotte ure, vist frem på den helt rigtig måde..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)