14-01-2012, 12:55 AM
Nu ved jeg ikke hvad uret er købt som/for men skiven ligner en luminova skive.
Mvh
Klaus
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
|
Spørgsmål til Tudor garantibevis
|
|
14-01-2012, 12:55 AM
Nu ved jeg ikke hvad uret er købt som/for men skiven ligner en luminova skive.
Mvh Klaus Mvh Klaus
07-05-2012, 08:45 PM
Jeg skylder at fortælle hvordan sagen med de ikke matchende serienumre på min Tudor og garantibevis er endt.
Jeg kontaktede sælger (S) der ikke var klar over at serienummeret på uret og nummeret på garantibeviset ikke var det samme. Han havde aldrig haft remmen af uret og kunne derfor ikke have set at noget var galt. S var selvfølgelig MEGET ked af sagen og vi blev enig, om at han ville kontakte første køber (F) for om han kunne være med til at finde ud af hvad der var gået galt. Vi er nogen der passer på vores sager :ø) og F fandt den oprindelige kvittering på uret og på den stod det nummer som er skrevet på garantibeviset – altså ikke nummeret på uret. Han var ligeså forbløffet og uforstående for uret havde på et tidspunkt været indleveret hos Klarlund til service og her havde men ikke opdaget fejlen. S og F blev enige om at kontakte Klarlund (er begge kendte i butikken) med uret for at få tingene på plads. Jeg sendte uret retur til S der indleveret uret til Klarlund. Her kunne man godt se problemet men kunne ikke give nogen forklaring på hvordan det kunne være opstået. I starten kneb det lidt med interessen fra Klarlunds side men en medarbejder fandt interesse og tog sig af det. De erkendte fejlen og huset er blevet gennemsøgt for at finde et ”gammel” garantibevis der kunne erstatte det forkerte. Det er ikke lykkedes men til gengæld har Klarlund haft uret skilt ad og lavet et verificeringscertifikat på uret. Samtidig er S blevet lovet at hvis Klarlund støder på et gammelt garantibevis vil de kontakte ham. Uret er sikkert tilbage og jeg er stadig en glad ejer. En stor tak til S for hans store indsats men også tak til F for medvirken. F han nemlig også været så venlig at give mig originalkvitteringen så nu har jeg et komplet sæt på et rigtigt vintage ur – noget jeg aldrig havde regnet med! Og hvem var det der sagde at man får dårlig service hos Klarlund??!! ;ø) Vh Søren
07-05-2012, 08:59 PM
God slutning på den historie Søren og tak for opdatering.
Mvh Klaus Mvh Klaus
07-05-2012, 09:02 PM
Sjov historie og heldigvis en fornuftig afslutning, godt du er så vedholdende!
10-05-2012, 09:54 PM
Fedt at læse at der findes så seriøse sælgere... Det ville være rart hvis flere var sådan på de forskellige salgssider...
Daytona - 16523
Submariner - 14060 Submariner - 16613 Crosswind g/s Tissot PRS200 |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|