Erfaringer med den nye PO model?
Lækker PloProf, John Icon_cool Der er også mange fine detaljer på den almindelige Seamaster, Micki - men den er vel stadig kun 41,5mm i diameter?

Den blåskivede store PO har jeg totalt forelsket mig i Icon_redface Men den er vel ikke nået til DK endnu?
De venligste hilsner, John
Svar
Det er den, det var heller ikke får at sælge dig den, men mere for at vide de nye opdait de er kommet med, mange af dem går jo igen på PO. Lænke, lås og lynette er dem som man virkelig ser. Lænken virker utrolig lækker.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Joepete Skrev:Lækker PloProf, John Icon_cool Der er også mange fine detaljer på den almindelige Seamaster, Micki - men den er vel stadig kun 41,5mm i diameter?

Den blåskivede store PO har jeg totalt forelsket mig i Icon_redface Men den er vel ikke nået til DK endnu?

Den er vidst på vej til dk. har også kig på den.. Icon_e_biggrin den kommer vidst nok op over 40k.

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Der kan efter min mening ikke vises for mange billeder af en ploprof, så frem med dem Hannover, det er så specielt et ur, og så fotogent, at det burde være ugens uundgåelige Icon_mrgreen
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
alsendk Skrev:Der kan efter min mening ikke vises for mange billeder af en ploprof, så frem med dem Hannover, det er så specielt et ur, og så fotogent, at det burde være ugens uundgåelige Icon_mrgreen
har vist været vist rigeligt, men jo jo da
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Flotte billeder, John
Svar
En sublim nydelse Hannover.
Flotte billeder.
Tak Icon_e_wink
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Har nogen en idé om, hvornår den blåskivede Omega PO i titanium lander i DK, så den kan ses og prøves ?
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)