24-09-2011, 08:07 PM
Er det dårligt for et automatisk ur at skulle starte? Har det bedre af at kører kontinuerligt?
|
Service på seiko monster
|
|
24-09-2011, 08:07 PM
Er det dårligt for et automatisk ur at skulle starte? Har det bedre af at kører kontinuerligt?
24-09-2011, 09:51 PM
Måske vi lige skulle sætte tingene lidt i perspektiv her: Der er fremstillet i millionvis af 7S26 værker igennem den tid, som værket har været prodceret (påbegyndt i 1996 og ændret lidt 2006). Det ville være temmelig underligt, såfremt der INGEN problemer var med NOGLE af værkerne
Når det er sagt, så kan jeg sagtens forstå, at det er træls, når problemerne lige rammer ned i "egen stue" Værkets gangreserve er omkring 40 timer, så det skal rystes nogle gange i døgnet, for at det ikke går i stå. Det kan man hygge sig med, eller irritere sig over, og gør man det sidste, så kan man købe sig et 6R15 drevet værk fra Seiko - det har kroneoptræk De venligste hilsner, John
24-09-2011, 09:53 PM
avantismo Skrev:Lyder godt nok som om at der er prolemer med 7s26 værket... Glemte at skrive, mit første service på det sorte monster, var efter over 10 års brug, og mit orange monster var købt brugt, og det ikke gik korrekt, (det vandt ca 1,5 min i timen), så derfor indleverede jeg det til rep. Fik begge gange at vide, at det ville koste det samme at skifte værket, som et fuld service...så det var op til mig om det skulle serviceres eller skiftes. Jeg valgte det nye værk med 2 års garanti. mvh. Bo what's watch ? ooh such much
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|