Afstemning: Hvilket styresystem?
Mac?
Windows?
Linux?
[Vis resultater]

Hvilket styresystem bruger folk?
alsendk Skrev:
jladefoged Skrev:Jeg har kørt med Ubuntu i ~4 år nu og er generelt godt tilfreds, men jeg er ikke imponeret over den nye 11.04.
Hvis nogen har mod på at prøve Ubuntu vil jeg anbefale 10.04 LTS (Long term-support).

Jeg er kommet til samme konklusion Ladefoged, og har ligeledes skiftet tilbage igen

Jeg blev også særdeles skuffet. Og jeg er os' tilbage på 10.04'eren.

Jeg bruger iøvrigt w7 6bit på min arbejdshest. En værdig afløser til XP.

og til MAC brugerne. Ja, med windows og linux er det ikke nok kun at kunne finde ud af at trykke på tænd/sluk knappen. Tilgengæld har vi adgang til en meget større verden.
Svar
Morten Bekker Skrev:kan ikke Windåse sorry det fryser og skal genstarte hele tiden magter det bare ikke......
Sjovt nok, er det virkelig sjældent at mit windows fryser. Her tæller al min tid med 2000, XP og nu Win7 64bit... Et fåtal af gange det er frosset. Jeg ved ikke hvad folk gør at det fryser, men jeg har da, uden at tænke over det, undgået det...

Tilgengæld har mine forskellige linux distro'er frosset jævnligt, fordi jeg tit har brugt esoterisk hardware, hvor der ikke har været driver til, så jeg har selv har skulle genererer noget, eller finde en anden type der fungerede....
Svar
Morten Bekker Skrev:kan ikke Windåse sorry det fryser og skal genstarte hele tiden magter det bare ikke......
Ja, det er ikke problemer jeg har Icon_e_biggrin

Et godt eksempel er den bærbare, jeg har stående i stuen herhjemme.
Den har ikke været genstartet i en evighed. Låget bliver bare klappet i og den går i dvale, men den bliver aldrig slukket.
Og alligevel er der aldrig problemer Icon_e_biggrin

Det eneste tidspunkt jeg har haft grund til at genstarte, har været ifbm. installation af ny software.
Svar
Kim T Skrev:
Ja, det er ikke problemer jeg har Icon_e_biggrin

Et godt eksempel er den bærbare, jeg har stående i stuen herhjemme.
Den har ikke været genstartet i en evighed. Låget bliver bare klappet i og den går i dvale, men den bliver aldrig slukket.
Og alligevel er der aldrig problemer Icon_e_biggrin

Det eneste tidspunkt jeg har haft grund til at genstarte, har været ifbm. installation af ny software.
pæcis samme hos mig - genstarter en gang om måneden vil jeg tro, og er på den mange timer om dagen. Jeg har ikke haft noget der frøs siden win95 tror jeg.
Jeg ved Mac er hurtigt og stabilt, men har et utal af win programmer jeg ikke gider genanskaffe i mac og visse jeg måske ikke kan + i virkligheden skifter jeg så sjældent jeg kan - Opsætning af en ny - med al software og genindlæsning af fuld back up tager ALT for lang tid, så kører den med al min software, så ryger den først ud når den dør, eller begynder at lave numre. Helt som med ure,
Citat:if it aint broken, don´t fix it
.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
MAC OS X

Bent540's bemærkning om mac-brugere skal der nok gåes let henover.

vh.

OB
Svar
OleBent Skrev:MAC OS X

Bent540's bemærkning om mac-brugere skal der nok gåes let henover.

vh.

OB

+1 Icon_cool
man må håbe at han ikke ha en IPHONE eller IPAD med den bemærkning
Svar
MAC hele vejen, men forstår godt folk som benytter sig af windows, men hos mig er alt styret af MAC.

Og hvorfor er det så det, fordi det virker.

Når min datter på 15 måneder selv kan tage min Ipad og låse den op og starte en film, så bliver det bare ikke nemmere og mere brugervenlig.

Den bedste opfindelse efter computeren er en IPAD....... Hvordan kan man leve uden.
Svar
Mr. Korsbek! Skrev:MAC hele vejen, men forstår godt folk som benytter sig af windows, men hos mig er alt styret af MAC.

Når min datter på 15 måneder selv kan tage min Ipad og låse den op og starte en film, så bliver det bare ikke nemmere og mere brugervenlig.

Den bedste opfindelse efter computeren er en IPAD....... Hvordan kan man leve uden.
+1
HØRT HØRT køre du også lion ??
Svar
Morten Bekker Skrev:
Mr. Korsbek! Skrev:MAC hele vejen, men forstår godt folk som benytter sig af windows, men hos mig er alt styret af MAC.

+1
HØRT HØRT køre du også lion ??

Jep. Det rykker helt vildt.
Svar
I mit arbejde er det kun WIndows der dur. Der er jeg stuck i en gammel sur WIndows XP med 200 kg virksomheds sikkerheds gøgl og custom software.

Jeg har arbejdet med Microsoft server produkter siden 1996 men jeg må godt nok sige at jeg er imponeret over hvor modent meget af Apples software er efterhånden.

I min fritid er der Mac OS X, Lion hos både mig selv og fruen. iOS til de portable devices.

M

ps. Macbook Air 2011 holder 100%! Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)