GMT Master II Pepsi
#11
GMT'en er et fedt ur med en rigtig god historie. Og så er GMT'en ikke blevet mindre lækker med tiden.
Iøvrigt er der en interessant diskussion på VRF omkring den hvid- skivede PAN AM udgave.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#12
KlausM Skrev:Iøvrigt er der en interessant diskussion på VRF omkring den hvid- skivede PAN AM udgave.
Mvh
Klaus

Jeg så godt den diskussion, med mange meninger og som har bragt følelserne lidt i kog hos forskellige debattører.
vh Hans Henrik
Svar
#13
Hej

Jeg gad nu godt at eje et original hvidskivet GMT-Master. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#14
Lidt forsinket Tillykke med din nye klokke.

Lækker sag du har fået dig.
Er selv helt pjattet med Gmt'eren Icon_e_biggrin de sidste 2 mdr har den (næsten) ikke forladt armen.
Her er min 1675'er

İmage
By
G
Svar
#15
Len Skrev:
KlausM Skrev:Iøvrigt er der en interessant diskussion på VRF omkring den hvid- skivede PAN AM udgave.
Mvh
Klaus

Jeg så godt den diskussion, med mange meninger og som har bragt følelserne lidt i kog hos forskellige debattører.

Men findes den???

Så også her for et par uger siden at der var en hel ren Blå(uden det røde) lynette til salg på nettet til ca 5000 dollars, hvor der stod at den var ultra sjælden Icon_e_surprised
Er der nogen herinde der ved om rolex har lavet sådan en lynette før???
Svar
#16
Hej Finetime

Såvidt jeg ved er den helt blå lynette ikke original, hvorimod den hvidskivede GMT-Master findes i meget få eksemplarer.

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)