JLC Master Compressor Memovox - Hvor blev det af?
Det skal jeg gøre, bjorn Icon_e_biggrin

Nu jeg har fat i jer, er der lige én ting mere der plager mit spørgelystne sind; Markøren der angiver alarmtidspunktet er på nogen ure placeret ud for klokken 12, mens den på andre ure er placeret ud for klokken 10. Personligt er jeg mest til de ure der har markøren siddende ved klokken 10, betyder det så at der er en bestemt årrække af modellen jeg skal gå efter?

Der er også en tekst under Jaeger LeCoultres navn, der enten siger "Memovox" eller "Memovox Automatique", hvad signalerer forskellen her?

Undskyld at jeg spørger så meget, og tak for jeres tålmodighed Icon_redface
Svar
Mars Skrev:Det skal jeg gøre, bjorn Icon_e_biggrin

Nu jeg har fat i jer, er der lige én ting mere der plager mit spørgelystne sind; Markøren der angiver alarmtidspunktet er på nogen ure placeret ud for klokken 12, mens den på andre ure er placeret ud for klokken 10. Personligt er jeg mest til de ure der har markøren siddende ved klokken 10, betyder det så at der er en bestemt årrække af modellen jeg skal gå efter?

Der er også en tekst under Jaeger LeCoultres navn, der enten siger "Memovox" eller "Memovox Automatique", hvad signalerer forskellen her?

Undskyld at jeg spørger så meget, og tak for jeres tålmodighed Icon_redface

Jeg mener, at markøren sad ved 12 på nogle prototyper. De billeder cirkulerer stadig. Produktionsmodellerne har markør kl 10.

Mht. 'automatique' har jeg ingen bud.

Claus

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)