Job
JohnFyn Skrev:Hej Jeppe,

har prøvet at linke til dig på LinkedIn, men det kan "man" ikke fordi vi ikke kender hinanden - og så skal man have din e-mail, da man skal vælge "Other" og ikke "Company" eller andet... Icon_e_sad

Har haft en del med JobIndex at gøre de sidste par måneder - er også jobvejleder!

Det er fordi du/jeg er en 3. grads connection (netværket er for langt ude).
Så jo større netværk man har, jo større netværk er tilgængelig.

Du får lige en PB Icon_e_wink
mvh
Jeppe
Svar
Den nemme løsning vil måske være at oprette sig med en titel som fx "User" i firmaet "Vintageure.dk"?
mvh
Jeppe
Svar
Jeg bruger også linkedin - dog ikke som arbejdssøgende - og tager også connections ind - også fra vintage - men forudsætter ligesom, at jeg har mødt personen og talt lidt og ved lidt om. Jeg synes det flader et netværk som linkedin ud - hvis man laver det til facebook og tager alle der bare gøre vil ha netværk - ind.

Mine kriterier er, at jeg ved nok om manden til at jeg kan sige noget bare lidt fornuftigt - hvis nogen andre spørger, hvordan virker han egentlig? Ellers ignorerer jeg.

De eneste jeg tager ind (og selv søger) som jeg ikke kender, er folk som ex. er i ledelsen af konkurrende virksomheder i helt samme branche jeg var i under 40 år - og det er, som jeg ærligt medgiver - af nysgerrighed, og den køber de generelt fint Icon_e_biggrin

Der er mange grupper i linkedin - som kunne ha med ens speciale at gøre, og der kan man jo også gå ind og være med, så kan få en del kontakter.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)