Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 0
Nyborg Stand er et rigtig rigtig lækkert sted og kan klart anbefales, MEN jeg synes at prisen er alt for høj. Personligt er jeg ligeglad med omgivelserne, maden, kaffen osv. Det der tæller for mig er samværet med andre og selvfølgelig urene. Kommer vi over 400-500 kr. deltager jeg helt sikkert ikke og jeg vil tro der er en del andre der har det på samme måde.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Skal det holdes på et hotel eller lign. hvor folk også kan overnatte og det skal være et arrangement med middag så kommer vi ikke under 500,-
Jeg har ledt og ledt og kan ikke finde noget der kommer under 600-700 Dkr.
•
Svar: 596
Tråde: 42
Modtaget Likes: 41 i 21 svar
Det bliver vel ikke nemt at gøre alle tilfreds. Bare datoen passer, og det er det der skal gøres klart så hurtigt som muligt!
Forøvrigt er det forslåede arrangement en meget god deal, men jeg synes også at en start efter kl. 12 er tidlig nok. Det er jo ikke kun arbejdet, man skal have lov til at slippe væk fra. Jeg bliver gerne overnat, men det bliver konen ikke glad for, det ved jeg helt sikkert. Nå, skidt med det.
Angående lokationen: Bare maden er god.
Angående planlæggelse: Hvormange deltagere havde i de sidste gange? 50 personener lyder ambitiøs.
Skift ur, når du står op!
•
DonWerner Skrev:Nyborg Stand er et rigtig rigtig lækkert sted og kan klart anbefales, MEN jeg synes at prisen er alt for høj. Personligt er jeg ligeglad med omgivelserne, maden, kaffen osv. Det der tæller for mig er samværet med andre og selvfølgelig urene. Kommer vi over 400-500 kr. deltager jeg helt sikkert ikke og jeg vil tro der er en del andre der har det på samme måde.
Jeg er desværre nok også ude til den pris. Jeg er en rigtig fattigrøv i øjeblikket
Men Nyborg Strand er et perfekt sted at afholde dette arrangement, så jeg ønsker jer en rigtig god og hyggelig dag
•
Nu er prisen jo ikke helt på plads endnu........
•
Svar: 766
Tråde: 131
Modtaget Likes: 25 i 15 svar
tror ikke det kan gøres meget billigere..., når der også skal være med mad mm. personligt syntes jeg prisen ok..
mvh hr.holm
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Med alt respekt, så bliver det nævnt en pris på små 900 kr.med morgenmad, morgenkaffe mm som jo nok ikke skal med, så vi ender nok på ca 700 kr.
Så er der næsten 11.000 kr. i kassen fra sidste år (behøver ikke tømme den helt) + så kommer der nok 3-10.000i kassen fra aktionen.
Kommer der 50 med, så ender det jo nok i 500 kr. pr.mand for en hal dag med hygge, fordrag, god mad og ikke mindst en masse fede ure  )
•
Hvis jeg husker rigtig så gav vi 250 kr. i Herning alt inkl. (og der manglede bestemt ikke noget!), så det kan altså gøres billigere. Jeg er godt klar over, at vi der havde en sponsor, men denne gang er der så 10000 kr. i kassen og de kan vel også bruges til og nedbringe prisen? Alternativt kunne man måske arbejde med en pris inklusiv og eksklusiv spisning og på den måde nedbringe prisen for dem der ikke ønsker at deltage i spisningen.
•
Micki Jensen Skrev:Med alt respekt, så bliver det nævnt en pris på små 900 kr.med morgenmad, morgenkaffe mm som jo nok ikke skal med, så vi ender nok på ca 700 kr.
Så er der næsten 11.000 kr. i kassen fra sidste år (behøver ikke tømme den helt) + så kommer der nok 3-10.000i kassen fra aktionen.
Kommer der 50 med, så ender det jo nok i 500 kr. pr.mand for en hal dag med hygge, fordrag, god mad og ikke mindst en masse fede ure )
..og det synes jeg er ganske rimeligt.
•
Hvis der forventes et arrangement til 250 dkr. pr. person, så er jeg ude af planlægningen.
Det er simpelthen ikke muligt IMHO.
De penge der er i kassen fra sidste år vil blive sat i spil, men ikke brugt 100%
Lad os forudsætte at vi bliver ca. 40 mand, så kan kassen måske bidrage med ca. 200 dkr. pr. mand = 8000 Dkr.
Prisen pr. person for det endelige arrangement er ikke på plads endnu, så det er svært at sige 100%
Men mon ikke vi ender et sted imellem 500 og 700 pr. person.
Og med hensyn til med, eller uden spisning, så bliver det altså lidt omstændigt.
Nu har der jo ikke været den store tilslutning til planlægningen, så John og jeg laver et oplæg, og hvis der ikke er tilslutning til det, så har vi fejlet og så dropper vi det.
Og så er andre velkomne til at overtage.......
•
|