13-02-2011, 11:55 PM
Tukjær Skrev:Helt enig Tukjær - jeg skrev det selv i det første - om end det nok druknede da jeg skrev:Claus_K Skrev:Der er i min verden KÆMPE forskel på Ocean7 og MM-ure. Ocean7 urene fejler ingenting når det kommer til kvalitet i både materialer og finish. I den forstand kan de slet slet ikke sammenlignes med MM-ure, der nærmest kan betegnes som "fake", når det kommer til kvalitet.+1
Eksempelvis er flere af Ocean7-modellerne vandtætte til 1000m, hvor imod MM-ure slet ikke garanterer vandtæthed - og da slet ikke til 300m, som de ure de efterligner.
Den her afstemning er pærer og bananer
Ocean7 laver masser af ure, som ikke er "hommage" til andre. MM urene er vel alle kopier af Panerai. Eller er der noget jeg har misforstået?
Så jeg vil give dig ret, Claus. Disse 2 mærker kan slet ikke sammenlignes.....Men jeg tror slet ikke at hovedparten der stemmer her, har den mindste anelse om hvad Ocean7 har lavet af ure
Jeg har ejet 2, som begge var fede ure til prisen, og bestemt ikke kopi af andre mærker.....
Citat:Omvendt mener jeg ocean7 også laver andre ure som ikke ligger så tæt op af et eller andetDet er helt andre urtyper, det er deres ploprof og specielt reklamen jeg ikke er vild med
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)