Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Olsen Skrev:Hej alle.
Nu begynder det sgu at blive lidt ubehageligt. Jeg vil ikke kommentere Nato-tråden, da jeg kun læste den overfladisk, men kære Hannover, denne kommentar var vidst bedre sendt i en PM til Torben eller eventuelt i en helt ny (natopig)tråd. Det er ingen grund til at føre Christian's tråd i en fuldstændig anden (og set med denne tråds emne) ligegyldig retning.
Hilsen Peter
Jeg har skam skrevet PB til Torben fra starten - faktisk venligt for at skabe forståelse - men bare fået surt svar.
At jeg skrive om den "gamle sag"i denne tråd, er jo ikke min provokation, men torbens, som i den skriver:
Citat:Og nej efter at Mads kaldte mig en pige, så slipper jeg ikke den tape, som også er blevet suppleret med skum 
Det er Torben som tager den gamle tråd ind her i den nye, ikke jeg, og jeg synes jeg må ha lov til at svare så?? Eller var det Torben du skulle ha skrevet til, og anmodet om respekt for en låst tråd??
Du synes ikke om det du skriver og OK, du mangler nu nok at læse tråden - som du selv beskriver det , for at forstå hvorfor vi ender hvor vi gør.b Derefter kan du jo sagtens holde fast i din mening, men læs lige først. Natotråden kunne ikke lige køres videre, da den var låst - og nu var det så i denne tråd, at holdningen fra Torben så kom op. Jeg kan ikke se noget forkert i at svare konkret på Torbens indlæg i denne tråd, når den anden var låst- Du synes så det er OK at Torben tager låste tråde op, først i en en helt andet tråd, og nu igen i denne, men JEG må absolut ikke svare??
Er jeg skævt ude, så er jeg med på at hoppe af hele forummet - men det er ikke en trussel, for jeg holder af det
vh
•
Svar: 35
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Der er ikke noget quartz modul i iPod nano, den bruger software til at måle tiden.
All the best - Erik
•
Svar: 340
Tråde: 8
erikj Skrev:Der er ikke noget quartz modul i iPod nano, den bruger software til at måle tiden.
All the best - Erik
Hmm.... det lyder for mig som om man så ikke må slukke for nano'en, hvis man vil have uret skal gå rigtigt. Hvis ikke den har et ur indbygget (eller kontakt til nettet)???
/Peter
•
Svar: 35
Tråde: 1
Korrekt - og bruger man ikke computeren til at oplade sin nano, begynder den også ret hurtigt at blive upræcis, da software langtfra er lige så præcis som et rigtigt urværk - den har behov for at synkronisere tiden med computeren.
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Er det ikke lidt for nørdet at gå rundt med en iPod som ur, eller er det bare mig.
Syntes allerede kæden hopper af ved binære ure:)
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Jeg har for længst erkendt at Korsbek og jeg hverken deler samme form for humor eller smag for ure/remme, eller noget andet for den sags skyld. Fred være med det... Der skal mere til at ødelægge min weekend eller hidse mig op  Jeg ved dog, at der efterhånden er mange herinde, der har trukket sig lidt tilbage, og ikke mere er så aktive på forummet netop pga. disse til tider lidt for personlige debatter. Dette er ikke kun ment på Korsbek, men bare den generelle tone. Det er fint med humor, men det er en hårfin balance, når den foregår på skrift mellem personer man ikke har mødt personligt, og har dannet sig et indtryk af.
Jeg nærer stor respekt for folk der argumenterer sagligt for en sag, også selv om vi er uenige i deres holdninger, men respekten ryger når samtalen bliver spydig og personlig. Det gør den desværre lidt for tit herinde efterhånden. Der er efterhånden for mange gadedrenge, der vil slås og for få gentlemen, der vil debattere
En nano kommer aldrig på armen hos mig iøvrigt, men nu har min succesrate med Apple produkter heller ikke just været heldig  Sagt på en anden måde. Deres produkter egner sig ikke til fysisk udfoldelse, så ingen behov for tape på logoet for produktet er "død og begravet" længe inden logoet er slidt af for mit vedkommende
/Mads
•
Bjørn H._phpbb3_import15705
Unregistered
Well said MG,
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Bjørn H. Skrev:Well said MG, 
+1 ikke overraskende
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Bjørn H. Skrev:Well said MG, 
+1 her også.
Ud over tapen, blev jeg sgu lidt harm over kommentaren:
"men havde det været et vintage omega eller lignende, så havde jeg været ligeglad......"
Hvis man ikke bryder sig et bestemt urmærke, behøves man ikke at håne urmærket, man kan jo bare forbigå de tråde der omhandler det og holde sig til sine egne ur interresser herinde, der burde være plads til alle. Om det så endda er personligt efter Baun og jeg støttede Hannover i tape sagen ved jeg ikke. Jeg kunne ikke drømme at gå ind i en tråd om et ur eller et mærke jeg synes er tudegrimt/dårligt og kommentere det, jeg respekterer at nogle er til en anden type ure ligesom mange sikkert ikke bryder sig om Vintage Omega.
Mvh
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Med fare for at stikke hånden ned i hvepsereden, så har jeg lige en kort kommentar.
Korskbek har jo hele tiden sagt at HAN var ligeglad med at det lavede mærker i nogen af hans ure.
Hvilket jeg hele tiden har forstået som hans pointe.
Som udefra læsende, har jeg ikke kunnet se, at han påstod at det IKKE gav mærker.
Brugen af udtrykket "Overkill" var vel hele tiden et udtryk for hans holdning til tape.
At det så tolkes anderledes af nogle, er selvfølgelig uheldigt. (for alle parter, da det bare skaber en kedelig stemning herinde)
Men man skal også passe på med ikke at lægge for meget i det.
TDN Skrev:Ud over tapen, blev jeg sgu lidt harm over kommentaren:
"men havde det været et vintage omega eller lignende, så havde jeg været ligeglad......"
Thomas
Det er vel ikke andeledes når han joker lidt med vintage Omega, end når nogle vintagefolk joker med størrelsen på "nymodens" ure
JEG synes sgu snart at folk er blevet for fintfølende herinde
God jul..............
EDIT: Og alt det pjat med, nu stopper jeg, nej, nu stopper jeg.......
Glem det, og nyd at der er plads til alle, også dem med andre meninger end en selv.
•
|