Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Tukjær Skrev:Følgende dage er muligt: Mandag d. 22. november eller tirsdag d. 23. november....
Mandag den 22 november ville være fint for mig - tirsdag er knapt så god !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Mandag d. 22. november kl. 19:30. Chips, øl og vand vil være til stede. Et mindre gebyr på 20 kr. vil blive opkrævet.
Ikke over 10 deltagere, intet emne, og alle ure er velkomne, blot de ikke er varme eller fakes
pbr
•
Svar: 4,456
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,350
Tukjær Skrev:Mandag d. 22. november kl. 19:30. Chips, øl og vand vil være til stede. Et mindre gebyr på 20 kr. vil blive opkrævet.
Ikke over 10 deltagere, intet emne, og alle ure er velkomne, blot de ikke er varme eller fakes
pbr
Kanon - det vil jeg se frem til !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
Svar: 573
Tråde: 49
Modtaget Likes: 33 i 18 svar
Givet Likes: 6
Er der mulighed for at deltage hvis man ingen ure har,men er på jagt efter et nyt men gerne vil prøve lidt forskelligt
•
DanBS Skrev:Er der mulighed for at deltage hvis man ingen ure har,men er på jagt efter et nyt men gerne vil prøve lidt forskelligt
Ja, måske der kommer nogen som vil sælge dig et ur

Jeg skriver dig listen...
•
•
pbr
PalleUrup
Dan BS
Baun
peter (er på ferie, men han plejer jo at deltage)
4 pladser tilbage....
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg er også med. Det bliver ikke med alle urene, så hvis nogen har specielle ønsker om noget de gerne vil se, så send mig en PM.
vh Baun
•
ang. ønsker kunne jeg godt tænke mig at se lidt Panerai, Linde Werdelin og et par vintage Omegaer
•
DanBS Skrev:ang. ønsker kunne jeg godt tænke mig at se lidt Panerai, Linde Werdelin og et par vintage Omegaer
Baun kan fremvise mange vintage Omega. Hvis Peter kommer, kan du se hans 8 Panerai's.....
•