Svar: 955
Tråde: 58
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Lækkert værk og finish, men jeg synes det er synd, at IWC i dag skal skrive alt med de der kæmpe blokbogstaver
Det er for mig en deal-breaker. Den ville have været smuk med den gamle klassiske skråskrift.
På sportsmodellerne ser det fint ud, men på deres klassiske ure passer det meget sjældent til.
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
hannover_dk Skrev:Hvorfor mon regulatoren står helt ude i den ene side allerede her 15 år efter uret udkom - ser ud som om det kan være svært at lave næste justering hvis det løber, uden det bliver lidt mere kompliceret. Er jeg i skoven, når jeg er lidt skeptisk overfor regulatorer som står helt uden i den en eller anden side??
Uret er bare top$ i alle fald - så spørgsmålet er mere generelt.h
Nej det er du ikke. Det kan godt blive et problem, men mon ikke at regulatoren ender lidt mere mod centrum, når uret har fået et eftersyn (og i den ombæring, er blevet reguleret)?
•
Svar: 777
Tråde: 45
RunesS Skrev:hannover_dk Skrev:Hvorfor mon regulatoren står helt ude i den ene side allerede her 15 år efter uret udkom - ser ud som om det kan være svært at lave næste justering hvis det løber, uden det bliver lidt mere kompliceret. Er jeg i skoven, når jeg er lidt skeptisk overfor regulatorer som står helt uden i den en eller anden side??
Uret er bare top$ i alle fald - så spørgsmålet er mere generelt.h
Nej det er du ikke. Det kan godt blive et problem, men mon ikke at regulatoren ender lidt mere mod centrum, når uret har fået et eftersyn (og i den ombæring, er blevet reguleret)?
Ja, det ser lidt mærkeligt ud, men afskrækkede mig nu ikke. Det er faktisk kun 5 år siden uret blev lavet.
Hvis det bliver et problem med finjusteringen, må det jo laves. I det seneste døgn har uret tabt 3 sekunder. Det kan jeg leve med
JK
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Smukt og lækkert ur, som man ikke ser så tit
Jeg syntes ikke at teksten størrelse gør noget.
Flot skive og remmen ser virkelig lækker ud....
Stort tillykke med det...
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 340
Tråde: 8
Mums for et lækkert ur. Kæmpe tillykke!!!!
•