21-10-2010, 12:54 PM
Jeg deltager også gerne med min speedy.
Mvh.
Thomas
Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
|
Mini GTG i Horsens
|
|
21-10-2010, 12:54 PM
Jeg deltager også gerne med min speedy.
Mvh. Thomas Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
21-10-2010, 12:55 PM
hannover_dk Skrev:Jeg vil også gerne. Mon Baun kan ha mig med fra Nyborg station og retur? Eller Kim T hvis han kom? Eller andre herinde som kommer fra Sjælland Fyen og passerer jernbanen? Jeg kan selvfølgelig have dig med. Hvis der kommer flere fra Sjælland kan vi mødes på et aftalt sted og samle os i een bil. Lad os aftale når vi kommer nærmere og ved hvem der deltager. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
21-10-2010, 01:19 PM
Dejligt med så stor interesse...
Tirsdag d. 2. november kl. 19:00 er valgt! Følgende er tilmeldt: peter Tukjær pbr Micki Jensen Mads Gjødesen Baun TDN hannover_dk jkjaers JohnFyn (måske) camaro Kim T (måske) Stou guru13 Dermed er der lukket for tilmeldinger. Kim T og JohnFyn må gerne lige bekræfte om de kan deltage! Jeg fremsender adressen senere. I må meget gerne tage alle jeres ure med, undtaget Baun og Hannover
21-10-2010, 03:02 PM
Tukjær Skrev:I må meget gerne tage alle jeres ure med, undtaget Baun og Hannover ingen ure kun Chronografer og antikviteter. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
21-10-2010, 03:08 PM
Stou Skrev:Hey !Jeg skriver dig på, Jørn. Jeg er sikker på at Peter kan finde en ekstra stol
21-10-2010, 07:48 PM
Øv bøv.... det var sgi hutigt, den lille lukkede inderkreds fik lukket for tilmeldinger... det er ligesom på NASA det her
Hvis der skulle være afbud, vil jeg gerne på venteliste. /Allan Mvh
Guru13 ____________________________________________________ "En mand med ét ur ved, hvad klokken er. En mand med to ure, kan aldrig være sikker."
21-10-2010, 07:59 PM
guru13 Skrev:Øv bøv.... det var sgi hutigt, den lille lukkede inderkreds fik lukket for tilmeldinger... det er ligesom på NASA det herJeg skriver dig på, Allan. Så er det op til Peter, hvor mange stole han kan finde
21-10-2010, 08:00 PM
Følgende er tilmeldt:
peter Tukjær pbr Micki Jensen Mads Gjødesen Baun TDN hannover_dk jkjaers JohnFyn (måske) camaro Kim T (måske) Stou guru13 Dermed er der lukket for tilmeldinger. Kim T og JohnFyn må gerne lige bekræfte om de kan deltage! Jeg fremsender adressen senere.
21-10-2010, 08:21 PM
Jeg er lidt langsom p.g.a. ferien p.t. i Spanien, men hvis Peter kan finde endnu en stol, kommer jeg meget gerne.
Jens-Kristian |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|