IWC Flieger familiefoto
Nogle bestemt grund til det lige blev IWC du begyndte på Icon_cool Icon_question
Svar
Tak Jk,,,, flotte ure (er pjattet med 5001'eren med de blå visere)
By
G
Svar
Hej JK

Superlækker samling du har, jeg gad også gerne eje en mark eleven. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
jacob jensen Skrev:Nogle bestemt grund til det lige blev IWC du begyndte på Icon_cool Icon_question
En af mine venner havde (og har stadigvæk) et IWC Porsche Design ur. Et mærke jeg dengang ikke kendte.

Jeg læste om IWC og faldt for deres historie og tekniske løsninger.

Jeg er dog ikke fanatisk og går gerne med andre mærker Icon_smil

JK
Svar
Er der andre fætre vi kan høre om, som du har samling af Icon_question
By
G
Svar
Finetime Skrev:Er der andre fætre vi kan høre om, som du har samling af Icon_question
Ikke flere samlinger - endnu Icon_smil

JK
Svar
OK ja sådan er det nogle gange tilfældigt hvad man falder over og finder interesse for,lidt samme måde jeg opdagede JLC Icon_e_biggrin
IWC er helt klart et lækkert mærke med en flot historie Icon_cool
Svar
Herlig samling - og rart at se at der er andre som i høj grad nyder at have en række meget flotte og meget forskellige ure, som dog i brugsmæssig forstand er ret ens.

Altså at man samler urene for at have dem, eje dem og selvfølgelig bruge dem.

Tager du bare det der falder først for på eller bruger du et militær ur på danmarks berieelsedag helt bevidst osv. - eller?

IWC er et super mærke, som står højt på næsten alle urtossers "rangliste". når man ser din række og dine Portuguese er det flot illustreret hvorfor.

vh Baun
Svar
Fantastisk samling. Er selv meget stor IWC fan, og på sigt skal jeg helt klart også have samlet mig nogle gamle flyvere Icon_e_biggrin
Svar
Baun Skrev:Tager du bare det der falder først for på eller bruger du et militær ur på danmarks berieelsedag helt bevidst osv. - eller?
Tak for de venlige ord Baun.

Min brug af urene er ikke særlig planlagt eller gennemtænkt. De lever det meste af deres liv i en kedelig bankboks. Engang imellem byttes der rundt, men de gamle, sjældne eksemplarer bliver ikke luftet så tit.

Portugueser Auto 5001 er nok den, der får mest tid på håndleddet.

JK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)