Old school Breitling!
#11
Den er FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED


Må man sprøge hvad sådan en fætter koster ?
Svar
#12
Lækkert ur. Og bestemt et interessant kapløb.

Jeg anskaffede mig for nylig selv et Chronomatic fra samme periode. Du kan læse min historie her: http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=12356.

Det er nu et par måneder siden, og jeg kan godt fortælle dig: Jeg er stadig meget glad for uret. Jeg har også fået meget feed back på det, - folk kommer ind imellem forbi og siger noget i retning af "jeg så dit ur til mødet, det er godt nok flot. Hvad er det for et?", og mere i den dur. Jeg købte det ellers selv pga historien, selv om jeg syntes det var grimt. Det er dog vokset på mig siden.

Her er lidt billeder af mit eksemplar:

İmage

İmage
Svar
#13
Super fedt ur du har fået dig Icon_e_wink Icon_e_wink flot klassikker, der er noget over de gamle ure. Fik også en Breitling Top Time for en måneds tid siden som jeg også er super glad for.

Brucin fed historie om det ur du har fået dig.
By
G
Svar
#14
Hej Alle,

Lige en tilbagevenden på alle jeres gode inputs!

Som altid - næsten - når man skal finde fede vintage ure så må man ud og kigge lidt i Europa.... Specielt Tyskland er et rigtigt godt sted med masser af muligheder indenfor stort set alle mærker! Holland og UK følger også godt med!!

Denne her er købt i Tyskland....

Mht pris...

De går fra alt ml 10->25k vel afhængig af stand og hvad der ellers følger med, så de er i et prisleje der er endnu ikke er skruet op på Rolex vintage niveau feks!!

- Iøvrigt er min egen personlige vurdering at de heller aldrig bliver skruet derop prismæssigt....
Det er lidt ligesom Coca Cola og Pepsi... Alle kender det første brand - måske det andet, men for 90% "slår nummer 2" bare aldrig igennem Icon_e_wink

DOG er pris som bekendt ikke alt - det er aldrig nemt, at finde et flot eksemplar af noget man gerne vil have, der er mere end 40 år gammelt Icon_mrgreen

Så god jagt, hvis der er andre der er blevet fristet - jeg synes i hvert fald, at den er fed!! Icon_e_biggrin

Mvh.

Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)