11-01-2011, 04:54 PM
SHIT. Willy
|
Calvaneo 1583 - Hvad er op og ned?
|
|
11-01-2011, 04:54 PM
SHIT. Willy
11-01-2011, 06:34 PM
willy Skrev:SHIT. Willy Ja Willy men det er ikke alle der har råd til et iwc
12-01-2011, 02:30 AM
lajzen Skrev:Så kan de sgu heller ikke lige få råd til et "Lang" - men JA - det er ikke et stort mærke og det er ur for livet, for det er svært at komme af med som Bjarne skriver, men for 1500 kr - hvis det er det man vil bruge på budgettet - og det er vel OK synes jeg - så ryger man ikke galt i byen med et ETA 2824 ur - så - gi lidt pladswilly Skrev:SHIT. Willy Det der irriterer mest er vel, at de stiller det op som L Bolle og andre, som NORMALPRIS 15.000 (overdrivelse fremmer) vor pris 1.500 - det er jo gakkelak - men som nævnt, 1500 for et ur med 2824 - tja - helt galt går det jo ikke. Det er ikke starten på en stor samling med bytteperspektiv - men man ved hvad klokken er i ganske mange år. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
27-01-2011, 08:20 PM
Hej alle.
Jeg er selv faldet over denne tråd, da jeg søgte efter Calvaneo 1583 på Google. Og til alle andre, som måtte gøre det samme, for at finde ud af, om de bør købe et ur af sælgeren på Trendsales: Lad være. Uret er af dårlig kvalitet og har efter 14 dage mistet en viser. Udover at min mand skal stille uret hver anden morgen, fordi det taber tid, så står der IKKE swiss made på urskiven, selvom sælger påstår, at uret er swiss made. Der medfølger garantibevis - men det kan være ligegyldigt, eftersom der ingen danske forhandlere findes af mærket - hvor skal man så reklamere? Og sælger nægter at have noget med reklamationer at gøre: Hun henviser til den danske distributør, som sjovt nok ikke svarer på henvendelser. Det eneste sted, jeg kan finde, der sælger uret til den pris, sælger påstår uret koster i vejl. udsalgspris, (12.000 kr.) er Calvaneos egen hjemmeside centraltime.de. Alle andre steder, jeg kigger på, sælges uret med lige så store rabatter, som sælgeren på Trendsales giver. For mig at se er der tale om et svindelnummer. Men prøv selv at "Google" - og bedøm selv. (Når noget ser ud til at være for godt til at være sandt - så ER det for godt til at være sandt.) Og jeg har mistet 1.500 kr. på at være alt for naiv... Dumt. Men jeg synes, at jeg havde gjort mit arbejde godt, inden jeg købte uret. Bare ikke godt nok...
27-01-2011, 09:21 PM
lajzen Skrev:willy Skrev:SHIT. Willy Citat:True but honestly there are so many better watches out there you can buy for that money. Willy
27-01-2011, 10:25 PM
Kedeligt at høre hvis nogle er blevet "snydt" med endnu et af disse fantasi mærker
jeg mener at kigger man på ur i dette prisleje er der kun et sted at kigge hen SEIKO som laver kvalitets ure i mange prislejer
27-01-2011, 11:03 PM
En køber Skrev:Hej alle. Women!!!! derfor skal du lade manden selv købe uret By
G
28-01-2011, 02:08 AM
En køber Skrev:Hej alle. Den eneste model de laver som er swiss made er den med et eta 2824 værk i, har set de andre på lauritz "nok noget ala den model din mand har" og dem vil jeg ikke røre med en fjenstyret ildtang.
28-01-2011, 09:57 AM
"Den eneste model de laver som er swiss made er den med et eta 2824 værk i, har set de andre på lauritz "nok noget ala den model din mand har" og dem vil jeg ikke røre med en fjenstyret ildtang."
Ville ikke røre ved nogen af dem overhovedet. Der er ikke nogen grund til at tro at kvaliteten skulle være bedre på de andre ure, et ur består trods alt af mere end et værk. Et firma der sælger ure på den måde må være vidende om at det i bund og grund er svindel det de foretager sig. Mywatch.dk
Bjarne Vork
28-01-2011, 04:55 PM
Den model jeg taler om med 2824 værk har jeg selv haft hjemme og der var kvaliteten som sagt ok, både kasse og rem ovraskede mig i forhold til prisen og jeg tror ikke den model kan sammenlignes med alle de andre modeller med diverse funktioner og bling bling efekt og hvor man hvis man kender lidt til ure kan se at det er noget "kina" gejl/crap.
Men jo Bjarne kan kun give dig ret i at de høje ny priser er rent svindel. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|