Ask the new generation
Min søn på 17 år er ikke rigtig til ure endnu, og går heller ikke med et, men bruger ligesom min anden søn på 13 år (der har en Iphone) sin mobil. Ham på 13 år købte jeg et ur til han selv valgte da vi sammen var i en lufthavn, men det ligger pt i sin æske. Så mine skal nok være lidt ældre før det med ure kommer på banen. Men af de ure jeg har synes de bedst om Rolex sub 14060.
vh Hans Henrik
Svar
Mine sønner er jo noget ældre - 30 og 33 og de låner med stor glæder af mine ure - og har også deres egne. Kun det at der er lånemuligheder stopper dem i at købe flere. Den ene vil helst ikke over 40 mm, den anden foretrækker Rolex eller vintage Omega

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ligesom Hannover's er min næste generation også noget over konfirmationsalderen; sådan går det jo, når man selv er elleve-og-fyrre. Den ældste har et nyere Breitling, som han er meget glad for, men jeg tror ikke han bliver urnørd. Den yngste, derimod, på 29, er godt på vej. Og han kigger helt klart efter meget enkelt design; han har haft kig på forskellige mærker flieger ure, og på Rolex non-date sub.

/Bjørn.
Svar
Mine sønner er jo også voksne - 23 og 26 år.

Ham på 23 har et TH chronograf og et Vintage Omega De Ville i guld med sort skive. Når han kigger på min samling er han mest vild med:

İmage

Ham på 26 har et Seamaster 300 chrono, et Vintage geneve Dynamic på lænke og et Vintage Seamaster med hammerautomatik og han ville nok vælge denne fra samlingen:

İmage

vh Baun
Svar
Av - gud smag dine sønner har sig der. Speedy altid suveræn, men den anden sag med kontrast subdials - er altså en af de smukkeste også
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)