Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Mine sønner er jo noget ældre - 30 og 33 og de låner med stor glæder af mine ure - og har også deres egne. Kun det at der er lånemuligheder stopper dem i at købe flere. Den ene vil helst ikke over 40 mm, den anden foretrækker Rolex eller vintage Omega
vh
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Ligesom Hannover's er min næste generation også noget over konfirmationsalderen; sådan går det jo, når man selv er elleve-og-fyrre. Den ældste har et nyere Breitling, som han er meget glad for, men jeg tror ikke han bliver urnørd. Den yngste, derimod, på 29, er godt på vej. Og han kigger helt klart efter meget enkelt design; han har haft kig på forskellige mærker flieger ure, og på Rolex non-date sub.
/Bjørn.
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Mine sønner er jo også voksne - 23 og 26 år.
Ham på 23 har et TH chronograf og et Vintage Omega De Ville i guld med sort skive. Når han kigger på min samling er han mest vild med:
Ham på 26 har et Seamaster 300 chrono, et Vintage geneve Dynamic på lænke og et Vintage Seamaster med hammerautomatik og han ville nok vælge denne fra samlingen:
vh Baun
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Av - gud smag dine sønner har sig der. Speedy altid suveræn, men den anden sag med kontrast subdials - er altså en af de smukkeste også
vh
•