Nyt ur fra Micki...
#11
Tillykke med det Claus Icon_e_biggrin

Der er jo noget over de Pam ure.... Icon_e_wink
vh Hans Henrik
Svar
#12
Endnu engang tillykke Claus, er jo vild med dine billeder, keep up the good work <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#13
Hej Claus T

Tillykke med din nye Pam24, jeg har også selv gjort mig et par nyerhvereleser idag, et Pam25 og et Kobold Arctic Diver, hvilket du jo allerede ved, men hvad for af de to er så det fedeste. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
#14
SÅDAN!!! Claus...hvor er det fedt at se at du tager revanche på den! ...den klæder dig og din samling rigtig rigtig godt! Icon_cool

...det BØR altså være en keeper Icon_e_wink
Svar
#15
Claus_K Skrev:SÅDAN!!! Claus...hvor er det fedt at se at du tager revanche på den! ...den klæder dig og din samling rigtig rigtig godt! Icon_cool

...det BØR altså være en keeper Icon_e_wink
Ja, jeg håber også at det er en keeper.... Men jeg kender efterhånden mig selv godt nok til at jeg ikke tør love noget, men jeg tror det er en keeper.... Nu vil jeg prøve om jeg kan spare op til et Submariner. Er lidt i tvivl om jeg skal beholde Victorinoxen (som jeg ikke har modtaget endnu).... Tvivler på at den får meget armtid, nu når jeg har fået et Panerai igen....
Svar
#16
Super valg og JA der er noget UFORKLARELIGT over Panerai ure. Der er en "slags" magi over dem.

Hvad skal de sidste i kassen være??
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#17
ClausT Skrev:Ja, jeg håber også at det er en keeper.... Men jeg kender efterhånden mig selv godt nok til at jeg ikke tør love noget, men jeg tror det er en keeper.... Nu vil jeg prøve om jeg kan spare op til et Submariner. Er lidt i tvivl om jeg skal beholde Victorinoxen (som jeg ikke har modtaget endnu).... Tvivler på at den får meget armtid, nu når jeg har fået et Panerai igen....

...på den anden side nænner du vel næppe at bruge Pam'en som en 'rigtig' beeter, og så har Victorinox'en jo sin berettigelse. Hvis du altså har brug for en decideret beeter <!-- s;) --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif" alt=";)" title="Wink" /><!-- s;) -->

Men kender det godt. Jeg har netop solgt 4 ure indenfor de sidste to dage (Rolex, Omega, mv), så nu står jeg tilbage med 2 vintage Seiko'er, min Benarus, og min seneste Speedmaster. Men her er jeg til gengæld 100% sikker på at de alle er keepere Icon_e_wink

Nu går overvejelsen på den nyeste Rolex GMT IIc, som helt sikkert også ville blive en keeper.
Svar
#18
HG Skrev:Super valg og JA der er noget UFORKLARELIGT over Panerai ure. Der er en "slags" magi over dem.

Hvad skal de sidste i kassen være??
Altså indtil videre har jeg (snart) 5 ure. Så plads nummer 6, må være reserveret til en Sub..... Men jeg overvejer også om vi skal købe en ny bil. Det slider jo en del med alle de km hver dag..... Er lidt fristet af en Seat Leon Ecomotive.... Og så må Subben vente til jeg får bonus (hvis)....
Svar
#19
Tillykke med klokken - det er simpelthen bare en klassiker...

Jeg citerer lige mig selv fra den tråd du oprettede da du havde bestilt Kobolden

"Gad godt at Bet24 tilbød at oddse på omsætningshastigheden af dine ure Claus Jeg gir den 4 uger..."

Skrevet 21 Marts.... Det SATME tæt på Icon_e_wink
Svar
#20
Modtog en Paw Marker rem i dag. Samme type som jeg havde på det sidste Panerai jeg havde....

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)