polering
#11
Hej

Jeg har fået at vide at Klarlund, har købt den specielle polermaskine, der kan slibe hornene på den helt korrekte måde, og det er fra en anden Rolex forhandler, men den koster 40000 kroner, så måske derfor at Klarlund er den eneste autoriserede forhandler der har den, og jeg har set ihvertfald et Rolex der har været i tæt kontakt med den maskine, og det var et Explorer 1655 i meget ridset stand, som idag ser ud som om det næsten lige har forladt fabrikken, og så fin finish som det ur har tror jeg ingen urmager kan lave i hånden, men intet er som bekendt umuligt. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
#12
Ja der er kvalitets normer for bla. graderne af poleringen, på både kasse, horn osv. også derfor jeg ikke have andre end en ad til at gøre det.

Nå men nu er det gjort, tak til Klitgård i Aalborg for et fornemt og prof stykke arbejde og en utrolig venlig betjening.
Svar
#13
Jeg har lige fået mit 28 år gamle Submariner tilbage fra Klitgaard i Aalborg efter der er sat en ny ur lænke i, da den gamle var lidt slidt. Urkassen er også blevet poleret, så den passer til den nye lænke. Er usædvanlig flot poleret. Ligner et helt nyt ur. Kan ikke gøres bedre. Derfor også stor ros til Klitgaard Ure fra mig
Svar
#14
Hej

Jeg er på ingen måde i tvivl omkring Klitgaards kunnen, omkring polering, da der kun er godt at skrive om dem, jeg talte bare tidligere omkring en helt speciel polermaskine, som Klarlund er den eneste ADer der har købt, men det lyder til at de ikke bruger den så meget, det er måske kun ved svært beskadigede ure at de bruger den. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)