Hvilket Rolex er det "bedste"
Kommer an på hvilken livsstil man har, feks. rejser man meget så er gmt-modellerne bedst.
Hvis man ikke bader eller svømmer med sit ur, så kan man vælge hvilken som helst model, vintage eller nyt.
Bader og svømmer man, så kan man frit vælge mellem alle deres min. 100m ure, selv mange vintage i god stand kan klare det i dag.
Dykker man, så er man mere over i noget sub/SD
İmage
Svar
Jesper9000 Skrev:De er alle rigtig dejlige og lækre ure, men hvilket Rolex ur er egentlig forums favorit ........

1. Rolex Submariner
2. Rolex GMT Master
3. Rolex SeaDweller

Da det ikke er nogen videnskablig test, tager vi ikke hensyn til forskellige model typer / numre samt pris.

Jeg hælder nok selv til SD

Jeg er helt til Seadweller 16600! Det uret har jeg ejet og båret uden afbrydelse i snart fire år, og jeg kan ikke forestille mig andre ure på mit håndled.
SD er blevet MIT ur.

Venligst

Stefan Garvig
Hej

Dem alle tre, da de allesammen er ikoner for hvad Rolex har lavet, men min personlige favorit er GMT-Master. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Det bedste er klart...

Det DU bedst kan lide.
Mvh., Bo.
Svar
Hvorfor ikke bare tage et af hver Icon_e_wink De komplimenterer jo hinanden ganske fint Icon_cool

/Mads
Svar
Hejsa

Jeg ved godt at det ikke er en af mulighederne i den oprindelige tråd, men det undre mig lidt at ikke én har nævt Daytonaen Icon_e_surprised

Ikke fordi det er et uret for mig, men mere pga den seneste tids overpris man har skulle betale for det, så må der da være noget den kan li' det Icon_mrgreen

Mvh
Thomas
Svar
bartsimp Skrev:Hejsa

Jeg ved godt at det ikke er en af mulighederne i den oprindelige tråd, men det undre mig lidt at ikke én har nævt Daytonaen Icon_e_surprised

Ikke fordi det er et uret for mig, men mere pga den seneste tids overpris man har skulle betale for det, så må der da være noget den kan li' det Icon_mrgreen

Mvh
Thomas
Sad egentligt og tænkte det samme. Hvad er det egentligt helt præcist folk har imod Daytonaen i øvrigt?
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Intet, det er et lækkert ur Icon_e_smile
Svar
Kim T Skrev:Intet, det er et lækkert ur Icon_e_smile
Ja men med sin kronograf, ret så forskellligt fra de andre, som værkmæssigt er ens, eller ligner (trods GMT) så jeg forstår godt det blev de 3 at vælge mellem.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det bedste Rolex Icon_question
kunne det være den model der er mest solgt wold wide Icon_question Icon_question
(det er det nok hvis Rolex selv skulle svare Icon_e_wink )

Personligt syntes jeg det DSeren men 16600 ligger meget tæt på.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)