Hvilket ur skal du bære juleaften?
Tror det bliver en PAM 1, da jeg får en i bytte i aften, længe siden jeg har gået med sådan en Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Tror det bliver en PAM 1, da jeg får en i bytte i aften, længe siden jeg har gået med sådan en
@Micki
... er da lidt beklemt ved at jeg sådan "har revet et meget oplagt juleur fra dig"; men nu er det i hvert fald blevet mit helt klare valg:
İmage
... i øvrigt tak for den (som sædvanligt) hyggelige og professionelle byttehandel. Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:
Micki Jensen Skrev:Tror det bliver en PAM 1, da jeg får en i bytte i aften, længe siden jeg har gået med sådan en
@Micki
... er da lidt beklemt ved at jeg sådan "har revet et meget oplagt juleur fra dig"; men nu er det i hvert fald blevet mit helt klare valg:
İmage
... i øvrigt tak for den (som sædvanligt) hyggelige og professionelle byttehandel. Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen - Geodoc

Hej Torben

Havde vi ikke handel den anden dag, så havde det med garanti siddet på min arm til jul, min svigerfar er altid helt vild for at se havd jeg nu har på, og denne vil han gå helt i svimer over Icon_smil

Det er altid hyggeligt at ha besøg af dig, du er jo god en røverhistorie eller to Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg tager min Seamaster 2254.5000 på juleaften, et godt valg.
Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

İmage

Glædelig jul til alle på sitet.
Mvh Peter.
Svar
Bliver nok ham her Icon_e_biggrin :

İmage
İmage
Svar
Det bliver nok mit GO, her i vinterudklædning.

İmage

Glædelig jul.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Klart mit 111, især efter en ny rem er dukket op fra Korsbek Icon_e_biggrin

İmage
İmage
İmage
Svar
Min ny Offshore Icon_cool

İmage
Svar
m.dk Skrev:Min ny Offshore Icon_cool

İmage

Fed klokke, den vil jeg da heller ha på Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
m.dk Skrev:Min ny Offshore Icon_cool

İmage
SUPER fedt ur.......
Jeg er ikke spor misundelig Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)