jacob jensen Skrev:Bare prisen på uret er (for nogle) høj nok så gør det altså ikke noget at man skal købe lænken bagefter
Det kan jeg slet ikke se logikken i
men hvis man bare har 20k som kun gør puden for hård så er det jo lige til.
Ligemeget hvad så mener jeg at tool ure i dette for mig høje prislag (har ikke 20k i puden der generer) skal være monteret med en lækker lænke mon ikke der med en prislap på 350k skulle være råderum til det 
Ellers kunne de bare sætte prisen op 370k hvad betyder 20k 
Selv læder er i mine øjne for billigt.
mon ikke også personlig smag inden for mærker også her spiller ind
Jeg går ikke med lænker på mine ure for at vise at de koster lidt mere end et Casio(hvis nogle skulle få den oplevelse) men jeg oplever heller ikke at de er dårlige i "det danske vejr" eller klamme om sommeren.
Hvis man heller vil have et ROO med lænke køber man da bare det...

Valgmuligheden forelægger, så jeg kan slet ikke se hvor problemet ligger??? Det er vel det samme med JLC Master Compressor serie. De fås både med og uden lænke. Har du 50 k til et Memovox har du vel også 6-7 k til en lænke hvis det er den du brænder for?
Et ROO er iøvrigt ikke et toolwatch, med lad nu den diskussion ligge. De har højest lavet 3-4 ROO modeller til Alinghi teamet, der med lidt god vilje kan kaldes toolwatches. Et ROO RB II til 350 k er i guld og at smække en stor klodset guldlænke på det ur, ville være overordentlig synd

Vælger man titanium RBII modellen, der ca. handles for 200-225 k, kan man finde en titaniumlænke brugt for ca. 7 k.
De fleste urmodeller kommer med flere valgmuligheder mht. remme/lænker, så i mine øjne er denne debat 100 % subjektiv. Hvis det kan sætte ens pis i kog at et ur i en given model kommer med gummirem, har man vist for lidt at hidse sig op over

Jeg holder fokus på det jeg kan lide og sparer blodtrykket og skøjter let hen over det der ikke tiltaler mig.
/Mads