Hvad ville du vælge?
Hvor er det flotte flotte billeder af Daytonaen!! Sidder helt og savler her...

Ja hvis penge ikke var noget problem ville jeg gerne ha en Daytona.. men den er altså for dyr.

Har måske ikke gjort det helt klart, men jeg prøver at finde noget brugt, så jeg får lidt mere for pengene (Omega uret kan købes i Illum med gode procenter i disse dage, og det er faktisk rigtig fint).
Svar
Flot farve den rolex har og super med de store romertal.

Omegaen.... et eller anden med at sten ikke helt passer til den den designmæssigt helt enkel og lidt sportige kasse...

Så jeg ville købe Rolexen til min kone - af de 2.

Sidst jeg prøvede at prakke hende noget på var det denne:

İmage
İmage

Den var kun på et par dage, så blev den ikke brugt så meget mere. Jeg tror at den var for stor 36 - 37 mm....

Nå men sidst jeg så var i humør til selv at bære den..... så siger konen: "Var det egentlig ikke min?"

Så hvem ved?

vh Baun
Svar
Jeg synes stenene på Omegaen matcher fint - eller hvis nogen vil ordkløves, kontraster fint - og går et sportsur til det flot kvindeur med et "touch"

Jeg ville tage Omegaen -

Man kan jo altid bare svinge sig op til et herreur som kvinde, intet galt i det, det kan være fint nok, men personligt et par + point for de lidt anderledes Omega. Det alternative forlag med hvid Rolex Explorer 2 er altid ret sikkert valg til en kvinde.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Rolex Rolex Icon_e_biggrin Icon_cool

pokus14 Skrev:Jeg er i tvivl om jeg skal købe dette helt nye Omega Seamaster Aqua Terra, 36 mm, m. perlemorsskive og diamanter

[attachment=1]<!-- ia1 -->omega.jpg<!-- ia1 -->[/attachment]

eller

Rolex 16220 fra 2002 med gl.oysterlænke, blå skive m. romertal.

[attachment=0]<!-- ia0 -->rolex.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]

Synes begge ure er flotte og klassiske, men har svært ved at se bort fra at der er kommet en nyere model af sidstnævnte.

Hører meget gerne jeres mening om begge ure.

Tak Icon_e_biggrin

PS. Jeg er af hunkøn Icon_e_smile
Svar
Diamanter og perlemor er fint, så jeg er mest til Omega´en.

Du kan også spare lidt mønter og købe et nyt Seiko Velatura (SNDZ37) Det er med perlemor og diamanter - dog med quartz værk:

[url]"http://www.urskiven.dk/product/Seiko/Seiko-Dame-Velatura-Chronograph-SNDZ37" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urskiven.dk/product/Seiko/Se ... aph-SNDZ37[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;

[url]"http://www.uretilalt.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.uretilalt.dk[/url]" onclick="window.open(this.href);return false; har også modellen - deres billeder var bare ikke så gode som ovenstående Icon_e_confused

Fedt Daytona til en kvinde - vanvittigt smukt !!!
De venligste hilsner, John
Svar
Tusind tak for alle jeres tanker og kreative forslag Icon_razz

Baun - hvad er det for et ur, med orange skive? Det er faktisk superfint synes jeg... ret anderledes, men det kan jeg nu godt li! Nogle gange er det rart at skille sig lidt ud fra mængden Icon_e_biggrin

hannover_dk og Joepete - jeg synes nemlig også Omegaen er rigtig fin og den er betydeligt flottere på armen end på billeder. Sjovt nok har jeg kigget på det Seiko, men det er altså for lyserødt (jeg er ikke 17 år kan jeg så godt afsløre her Icon_cool ) og jeg vil også gerne ha et automatisk ur. Men fint forslag ellers.

Sub skal det ikke være - synes jeg har mit Omega Seamaster og jeg har et meget lille håndled, så SD blir også alt for voldsom. Vil godt ha lidt bling bling, selvom jeg nyder meget at studere "hvilket ur har du på idag" tråden og se alle jeres cool og smukke ure!

Det jeg går efter er:
1. feminint, men også større end den gængse ladystr., som jeg synes er for lille
2. lidt anderledes - behøves ikke at være et alle andre har (jeg har aldrig set nogen med det Omega)
3. til at betale!!! (desværre var det ikke mig, der vandt de 24 mio i lotto i onsdags)

Kom endelig med flere input og ideer hvis I har lyst... sætter stor pris på jeres ekspertise Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Uret er en Eterna Kon Tiki 1958 (altså retro - dette er få år gammelt)

Dette Zodiac er til salg her på siden. Masser af ur for pengene og ikke main stream! Icon_e_wink

[url]"http://www.vintageure.dk/desktopdefault.aspx?tabindex=7&tabid=78&manufacturerid=213" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.vintageure.dk/desktopdefault ... urerid=213[/url]

İmage

vh Baun
Svar
Jeg går ud fra du har surfet nettet tyndt og er kommet frem til disse to modeller, så jeg vil ikke smide flere forslag på bordet. Af de to ville jeg vælge Rolex. Af den simple årsag at jeg ikke er meget for stenskiver og at gensalgsværdien på Rolex er bedre hvis du en dag skulle få lyst at sælge. Desuden har du allerede et Omega så et Rolex ville give lidt afveksling i "samlingen". Held med købet og lad dig nu ikke påvirke af alle smagsdommeren Icon_e_wink

/Mads
Svar
Jeg ville, som flere andre, tage Omegaen...har aldrig rigtig forstået ure og romertal???

Hvad er det for en Seamaster du har?
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Mads Gjødesen Skrev:Jeg går ud fra du har surfet nettet tyndt og er kommet frem til disse to modeller, så jeg vil ikke smide flere forslag på bordet. Af de to ville jeg vælge Rolex. Af den simple årsag at jeg ikke er meget for stenskiver og at gensalgsværdien på Rolex er bedre hvis du en dag skulle få lyst at sælge. Desuden har du allerede et Omega så et Rolex ville give lidt afveksling i "samlingen". Held med købet og lad dig nu ikke påvirke af alle smagsdommeren Icon_e_wink

/Mads

pokus14 Skrev:Tusind tak for alle jeres tanker og kreative forslag Icon_razz
Kom endelig med flere input og ideer hvis I har lyst... sætter stor pris på jeres ekspertise Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Mads! - du må vist gerne komme med forslag ... surfet nettet tyndt!.... jeg har surfet 5 år efter ure ... og stadig mange ure til gode at se... jeg har kigget efter Omegaer... men stadig ikke set nær halvdelen....

Surfet nettet tyndt!.... den lader jeg lige stå!

Icon_e_smile

baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)