Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
De venligste hilsner, John
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Et fedt ur, men der blev lige indført noget om pædagoger, tjener de ikke penge ligesom os andre deres penge ved at gå på arbejde, det gør jeg ihvertfald og jeg er søn af en børnehavelærer, og jeg har absolut ikke noget at klage over.
MVH Peter
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Jo, pædagoger tjener skam penge ligesom alle andre ved at gå på arbejde. Vi skal bare arbejde ca. dobbelt så meget som f.eks. en urmager, for at få råd til et ur som dette.
•
DonWerner Skrev:Jo, pædagoger tjener skam penge ligesom alle andre ved at gå på arbejde. Vi skal bare arbejde ca. dobbelt så meget som f.eks. en urmager, for at få råd til et ur som dette. 
Tvivler på at en urmager tjener dobbelt så meget som en pædagog.....
•
jacob jensen
Unregistered
De har jo også næsten lige holdt strejke så mon ikke de er ved muffen nu
i den branche siges det også at arbejdet er en del af lønnen,men generalt tager man
nok ikke et arbejde med bløde værdier pga lønnen alene.
Jeg syntes at hvis man ikke er tilfreds med lønnen på sit job skal man forlange noget mere eller finde et andet job,det gjorde min kone da hun var inden for de bløde fag.
Jeg siger altid til folk som siger at vi er for dyre og at de kender steder der er meget billigere,man tager jo det man selv syntes man er værd
For mig får dem der passer børn og gamle mennesker for lidt i løn,ungerne er landets DNA
for videre fremskridt,de gamle har taget deres tjans og burde behandles bedre.
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Tukjær Skrev:DonWerner Skrev:Jo, pædagoger tjener skam penge ligesom alle andre ved at gå på arbejde. Vi skal bare arbejde ca. dobbelt så meget som f.eks. en urmager, for at få råd til et ur som dette. 
Tvivler på at en urmager tjener dobbelt så meget som en pædagog..... Susanne er padagog i en SFO, og tjener da ganske pænt efterhånden......
Overdrivelse fremmer forståelsen. Jeg er faktisk ganske udemærket tilfreds med min løn, sammenholdt med at jeg selv synes jeg har verdens bedste job. Det ændre dog ikke på at pædagoger og folkeskolelærer stadig hører til blandt de erhverv der får laveste løn i forhold til varigheden af deres uddannelse og det ansvar de iøvrigt bestrider.
•