Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
RunesS Skrev:Fin metode. Den jeg bruger minder meget om den:
Jeg starter altid med at afmontere glasset.
)
Det er der jeg har problem. Jeg har afmonteret en del glas med en proff glasaftrækker, men ----- når jeg enten skal presse dem på igen eller trykke dem ned, sidder de langt fra altid fast, eller også går de i stumper og stykker. Ofte ved jeg vel knapt om glasringen skal med eller ej:oops:
Nå - Du kommer jo til træffet i Herning, og så skal jeg lige forklare lidt mere om hvad jeg gør og du kan sige hvad jeg gør forkert. Det er så surt ikke at kunne tage glas/plexi af og på uden at smadre noget. Du bliver lige hijacket i Herning du
vh
•
Svar: 40
Tråde: 13
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
hannover_dk Skrev:RunesS Skrev:Fin metode. Den jeg bruger minder meget om den:
)
Det er der jeg har problem. Jeg har afmonteret en del glas med en proff glasaftrækker, men ----- når jeg enten skal presse dem på igen eller trykke dem ned, sidder de langt fra altid fast, eller også går de i stumper og stykker. Ofte ved jeg vel knapt om glasringen skal med eller ej:oops:
Nå - Du kommer jo til træffet i Herning, og så skal jeg lige forklare lidt mere om hvad jeg gør og du kan sige hvad jeg gør forkert. Det er så surt ikke at kunne tage glas/plexi af og på uden at smadre noget. Du bliver lige hijacket i Herning du
vh
Er der en venlig sjæl der kan give mig et praj om en eventuel værdi på dette ur, da det jo selvfølgelig også har min nysgerrighed.
Jeg ved godt at det er svært uden af have haft det i hånden, men blot nogenlunde og selvfølgelig uden forbehold. Blot nysgerrighed om jeg har gjort et fornuftigt køb. det kan jo kun være mere en den flade 50ér jeg gav for det.
Eller skal jeg gå til Krognos med uret i hånden for at få det vurderet.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Ja spørg Jørgen Krognos med uret i hånd, men slag på tasken 1000-1500 kr i ok stand
vh
•
Svar: 40
Tråde: 13
En rigitg stor tak til jer alle sammen for jeres positive tilbagemeldinger. Dejligt at der er dygtige samlere der vil ofre lidt tid på os amatører.
Mvh Torben
•
Svar: 1,494
Tråde: 33
hannover_dk Skrev:RunesS Skrev:Fin metode. Den jeg bruger minder meget om den:
)
vh
Nogle gange så revner glasset rundt i kanten når man afmontere dem, og så må man bare tænke at glasset nok var ved at synge på sidste vers alligevel. Men udover det så er det ikke så svært... det jeg har det sværest med er de armerede glas(dem med en ring inden i). Dem har knækket en enkelt eller to af, når jeg monterede dem med kasse presse...
•