Svar: 417
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
HVIS det havde været ægte og i den stand hvad havde denne heldige ejer så kunne få for uret ?
•
Svar: 204
Tråde: 47
Ca. 200 k vil jeg mene, i den beskrevne stand.
•
peh Skrev:Ca. 200 k vil jeg mene, i den beskrevne stand.
Uha !
•
Morgan Jones Skrev:peh Skrev:Ca. 200 k vil jeg mene, i den beskrevne stand.
Arh. Prøv 350-500.
Mvh Morgan
UHA-UHA
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Morgan Jones Skrev:peh Skrev:Ca. 200 k vil jeg mene, i den beskrevne stand.
Arh. Prøv 350-500.
Mvh Morgan
ps. gad vide om det egenligt er fake, eller bare absurd svært at se hvad der foregår på den skive...
pps. Hvorfor har den non-screw down krone hvis det er en 80'er model.... 
ppps. Er det tritium dot jeg kan se ved kl. 12 eller er det chrono viseren, eller begge dele.....
pppps. Hvor dum skal man være for at få et ur vurderet i ekstra hadet ?
ppppps. Suk.
Kan den ikke sagtens være lidt ældre - folk husker jo ikke sådan noget.
HVIS den nu er ægte - håndoptræk - Valjoux 722 f.eks, og manden skyder den af for 20.000 som den er - gad vide hvor EB så stod i en retssag, hvis han senere finder ud af den videre sælges efter en pudsning og nyt glas (og for de 10.000 får han jo også den helt store tur ude og inde og lidt penge tilbage)
En sag er at skyde lidt ved siden af i en uforpligtende vurdering, men slet ikke at pege på at det måske kan være en helt anden pris - Jeg ved ikke hvordan en avis står i en erstatningssag hvis der skydes 20 og skulle være skudt 350 tDKK
HVIS den altså er ægte og det har jeg ingen anelse om.
vh
•
hannover_dk Skrev:Morgan Jones Skrev:peh Skrev:Ca. 200 k vil jeg mene, i den beskrevne stand.
Arh. Prøv 350-500.
Mvh Morgan
ps. gad vide om det egenligt er fake, eller bare absurd svært at se hvad der foregår på den skive...
pps. Hvorfor har den non-screw down krone hvis det er en 80'er model.... 
ppps. Er det tritium dot jeg kan se ved kl. 12 eller er det chrono viseren, eller begge dele.....
pppps. Hvor dum skal man være for at få et ur vurderet i ekstra hadet ?
ppppps. Suk.
Kan den ikke sagtens være lidt ældre - folk husker jo ikke sådan noget.
HVIS den nu er ægte - håndoptræk - Valjoux 722 f.eks, og manden skyder den af for 20.000 som den er - gad vide hvor EB så stod i en retssag, hvis han senere finder ud af den videre sælges efter en pudsning og nyt glas (og for de 10.000 får han jo også den helt store tur ude og inde og lidt penge tilbage)
En sag er at skyde lidt ved siden af i en uforpligtende vurdering, men slet ikke at pege på at det måske kan være en helt anden pris - Jeg ved ikke hvordan en avis står i en erstatningssag hvis der skydes 20 og skulle være skudt 350 tDKK
HVIS den altså er ægte og det har jeg ingen anelse om.
vh
Tror ikke at EB kan gøres ansvarlige for folks naivitet (læs: dumhed)...... Det er da et mærkeligt sted at få vurderet et ur......
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Tukjær Skrev:Tror ikke at EB kan gøres ansvarlige for folks naivitet (læs: dumhed)...... Det er da et mærkeligt sted at få vurderet et ur...... 
Du kan sagtens have ret. Mange aviser og blade har antik brevkasser med mere eller mindre professionelle vurderingsmænd.
En ny Rembrandt fundet på et loft kan de måske ikke lige klare over et billede, men HAR man en vurderings service/antik brevkasse - så er jeg altså ikke sikker på der ikke er grænser for hvor skævt man må ramme.
Så må man efter min mening gardere sig ved at anbefale at gå til en eller anden - eller i det mindste klart vise usikkerhed.
Bare skråsikkert at stikke 20.000 ud som pris og så slet ikke have ansvar hvis der skulle ha stået 400.000 - når man tilbyder sig med den ekspertise læserne må have lov at tro på, uden ansvar - Jeg er absolut ikke sikker på EB ikke kunne få et eller andet rod ud af det (hvis de slet ikke har et standard forbehold stående et sted vi ikke lige ser).
vh
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900
Instagram:
https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/
Mvh
Lars
•