Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Speedy Skrev:Jeg ville kun kunne deltage med 2 x 321 som har været mine, men dem er der jo allerede billeder af. Så dem skal jeg skåne Jer for flere billeder af!
Men jeg kan da komme med en bonusoplysning om din tidligere 105.003 psn;
Nuværende ejer, en ven herinde fra (som sikkert selv byder ind i tråden på et tidspunkt) var på besøg for ikke længe siden. Han har været så svineheldig/dygtig at støve en "ny" bagkasse op i Italien, da den gamle jo som bekendt var godt og grundigt rundpoleret. Og ja, den helt ægte vare med "knæk" på bagkassen og rigtig ref. - sikke et scoop. Nu fremstår uret bare tip-top, føj hvor er jeg træt af at det ikke er min pre moon 
men for pokker Benny, hvis du havde kunnet beholde de super ure du har haft, så ville du ikke engang kunne få råd til at spise havregrød til daglig, men haft en flot samling! Altså ikke at du ikke har det, men flottere!!!!
Iøvrigt rigtig spændt på at se din samling.... ved lejlighed! der er jo stadig virkelige godter imellem!
vh Baun
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 0
Klaus, jeg husker ikke om der skulle være nogen problemer med graveringen af den bagkasse, men hvis du har set den hos Bo med den nye bagkasse så tror jeg på dig med din ekspertise.
Jo, John det er bsa, nu må vi se om han ikke kigger ind i tråden med flere oplysninger.
Ihvertfald er den blevet forb..... flot med den nye bagkasse, og så er den lige min årgang.
JA Baun, det ville simpelthen ikke have været muligt for mig at have beholdt de ure jeg har haft, af økonomiske grunde.
På den anden side så har jeg indset at jeg ikke er rigtig samler, bare nyder af ure.
Men det kunne have været en ganske pæn Omega Sport samling. Har overvejet at samle billeder på et tidspunkt, men jeg har vist ikke billeder af alle urene mere.
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
KlausM Skrev:Her er så mit i en fantastisk stand og pt. til salg her på siten med box og originale papirer.

Mvh
Klaus
Ser ud til at være i SUPER stand og så med originale papirer....
FLOT
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Den viste pre moon som har fået monteret ny bagkasse mangler også et ciffer i værknummeret.
Til KlausM
Den Speedmaster du har tilsalg, er så vidt jeg ved den bedste 321 der er tilsalg iøjeblikket, og endda med oprindelige papirer og boks.
MVH Peter
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Peter (psn) det pre-moon du købte af mig er et ref. 105.012 fra 1966. Jeg har iøvrigt lidt "left overs" liggende som blev til overs efter service hos Peter H. Desuden servicepapiere. Det sender jeg lige i dag.
Jeg har også et Speedy pre-moon cal. 321. Det ligner til forveksling det Peter allerede har vist (første billede) i den første post. Så billeder er vist overflødige.
/Mads
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
hups lille bitte hak i nederste højre horns øverste kant spottet - pokkers til fine billeder.
Ja det med danmarks flotteste speedmaster 145.012 som den hed da du købte den, det tror jeg absolut fortsat holder, og det er jo ikke en urimelig pris du har sat den til, når man tænker på prisen dengang du selv fik fat i den. I den stand og med de papirer - og selv om - hvis jeg husker ret - (ser jo ikke lige på billedet nu) med senere lænke - så er det et meget flot eksemplar
vh
•
Svar: 742
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
psn Skrev:Var det ikke på tide med en kavalkade over Speedmastere med kolonnehjulsværk?
Her er mit bidrag:

Rigtigt mange flotte billeder i denne tråd, men jeg kan især godt lide dette.
Thomas
•