Fotokavalkade over Speedmaster cal. 321
psn Skrev:Tak for bonusoplysningen, men det er altså en gammel nyhed. Vi så den med den nye bagkasse ved sidste urtræf i Hellerup. Enig med dig i, at den kunne man da godt have beholdt.
ja den var helt klart en af de gode sager vi fik at se hos Bjørn - hvor mærkeligt at den ikke var let at sælge - selv med tynd bagside
Mon ikke vi får et lille billede af den her - var det BSA eller svigter hukommelsen?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg mener at have set det omtalte ur hos BoM og graveringen på ydersiden af bagkassen var ikke som den oprindelige. Jeg tager måske fejl.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Speedy Skrev:Jeg ville kun kunne deltage med 2 x 321 som har været mine, men dem er der jo allerede billeder af. Så dem skal jeg skåne Jer for flere billeder af!
Men jeg kan da komme med en bonusoplysning om din tidligere 105.003 psn;
Nuværende ejer, en ven herinde fra (som sikkert selv byder ind i tråden på et tidspunkt) var på besøg for ikke længe siden. Han har været så svineheldig/dygtig at støve en "ny" bagkasse op i Italien, da den gamle jo som bekendt var godt og grundigt rundpoleret. Og ja, den helt ægte vare med "knæk" på bagkassen og rigtig ref. - sikke et scoop. Nu fremstår uret bare tip-top, føj hvor er jeg træt af at det ikke er min pre moon Icon_twisted

men for pokker Benny, hvis du havde kunnet beholde de super ure du har haft, så ville du ikke engang kunne få råd til at spise havregrød til daglig, men haft en flot samling! Altså ikke at du ikke har det, men flottere!!!!

Iøvrigt rigtig spændt på at se din samling.... ved lejlighed! der er jo stadig virkelige godter imellem!

vh Baun
Svar
Klaus, jeg husker ikke om der skulle være nogen problemer med graveringen af den bagkasse, men hvis du har set den hos Bo med den nye bagkasse så tror jeg på dig med din ekspertise.

Jo, John det er bsa, nu må vi se om han ikke kigger ind i tråden med flere oplysninger.

Ihvertfald er den blevet forb..... flot med den nye bagkasse, og så er den lige min årgang.

JA Baun, det ville simpelthen ikke have været muligt for mig at have beholdt de ure jeg har haft, af økonomiske grunde.
På den anden side så har jeg indset at jeg ikke er rigtig samler, bare nyder af ure.
Men det kunne have været en ganske pæn Omega Sport samling. Har overvejet at samle billeder på et tidspunkt, men jeg har vist ikke billeder af alle urene mere.
Svar
KlausM Skrev:Her er så mit i en fantastisk stand og pt. til salg her på siten med box og originale papirer.

İmage

Mvh
Klaus

Ser ud til at være i SUPER stand og så med originale papirer....
FLOT
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Hej

Den viste pre moon som har fået monteret ny bagkasse mangler også et ciffer i værknummeret. Icon_e_sad

Til KlausM

Den Speedmaster du har tilsalg, er så vidt jeg ved den bedste 321 der er tilsalg iøjeblikket, og endda med oprindelige papirer og boks.

MVH Peter
Svar
Peter (psn) det pre-moon du købte af mig er et ref. 105.012 fra 1966. Jeg har iøvrigt lidt "left overs" liggende som blev til overs efter service hos Peter H. Desuden servicepapiere. Det sender jeg lige i dag.

Jeg har også et Speedy pre-moon cal. 321. Det ligner til forveksling det Peter allerede har vist (første billede) i den første post. Så billeder er vist overflødige.

/Mads
Svar
Lidt flere billeder...

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
hups lille bitte hak i nederste højre horns øverste kant spottet - pokkers til fine billeder.
Ja det med danmarks flotteste speedmaster 145.012 som den hed da du købte den, det tror jeg absolut fortsat holder, og det er jo ikke en urimelig pris du har sat den til, når man tænker på prisen dengang du selv fik fat i den. I den stand og med de papirer - og selv om - hvis jeg husker ret - (ser jo ikke lige på billedet nu) med senere lænke - så er det et meget flot eksemplar
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
psn Skrev:Var det ikke på tide med en kavalkade over Speedmastere med kolonnehjulsværk?

Her er mit bidrag:

İmage

Rigtigt mange flotte billeder i denne tråd, men jeg kan især godt lide dette.

Thomas
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)