PP 5167A Aquanaut
De ligger alle omkring 10 k euro, så alle Scuba´s er vel lige populære. Så vidt jeg husker ligger/lå den vejl. pris omkring de 8-9 k euro. Alene det at de holder prisen i forhold til nyprisen er tegn på at de er populære. Ikke mange ure der kan prale af det. At de så måske ikke handles i voldsomt omfang skyldes jo nok en begrænset samlergruppe. Kampen mod ROO Chrono´erne er også stor og i det prisleje kan du faktisk få et tilsvarende ur med kronograf. Så er man ikke samler vælger man niok kronografen i stedet.

Jeg kan nu klart bedst lide Wempe modellen pga. farven. De andre (rød, blå og orange) er lidt for farverige til mig.

/Mads
Svar
Jeg har lillebroderen dvs. PP 5066' eren med stållænke og med 3-tallet bevaret, der er fjernet på den nye serie. Jeg købte denne model pga størrelsen da jeg ikke er til store ure. Lænken er speciel men lækker. Der er som M.G. skriver intet at komme efter. Investeringsmæssigt er jeg lykkeligt uvidende.
Remmene ( både "gummi" og metal ) passer ikke sammen med den gamle Aquanaut serie da stifthullerne sidder anderledes.
Jeg synes model 3800 er lækker/klassisk og lurer stadig.
God week-end.
Kristian
Kristian Johansen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)