bedst klingende urnavn?
#11
KORSBEK

så bliver det ikke mere enkelt.........

Og for os danskere klinger det jo helt fantastisk.
Svar
#12
Den her gamle link sag er jo nok så morsom i alle fald

Schweiz rejsende kan også lige more sig over A DRAFT BEER PLEASE på Schwitzerdütch - men flere udtalelser er enten gode eller i det mindste sjove

http://www.chronometrie.com/watchsounds/...dspage.htm
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#13
udtalt af sød fransk pige :0) Fantastisk :0))

YYYYYYblooooooo
Svar
#14
Submersible Skrev:KORSBEK

så bliver det ikke mere enkelt.........

Og for os danskere klinger det jo helt fantastisk.

Jo det gør - fx Sinn! Der kan man endda spare det sidste n og alligevel forstå det - aber ist das smart!

MVH Lars
Svar
#15
Lars U Skrev:
Submersible Skrev:KORSBEK

så bliver det ikke mere enkelt.........

Og for os danskere klinger det jo helt fantastisk.

Jo det gør - fx Sinn! Der kan man endda spare det sidste n og alligevel forstå det - aber ist das smart!

MVH Lars

Altså som i "hvis er den Sin?"

Icon_e_wink
Svar
#16
Den er fed den udtale generator. Tjek lige schaffhausen, er det kun mig der kommer i tanke om total-recall-filmen???
Svar
#17
Hvor denne tråd er kommet uden om "Georg Jensen" fatter man jo ikke.....

God Week-end

Icon_e_wink Sogge
Svar
#18
Laver Georg Jensen ure Icon_e_surprised Icon_e_surprised
Svar
#19
Longines - er heller ikke ringe...

Generelt synes jeg at de franske navne er mest velklingende- smager mest af luksus og stil!

Går man ind i modellerne er jeg facineret af de kombinationer der vælges - altså når Omega laver et ur som "Omega Constellation" synes jeg det klinger, men også fortæller noget: Observatorie, præcision, akuratesse, kvalitet og næsten videnskabeligt...... det er da meget godt gået.

vh Baun
Svar
#20
Morten G. Skrev:
RunesS Skrev:Jaeger LeCoultre! Når man hører en fra fabrikken udtale det, er det bare ren horologi, og stolte traditioner, der flyder ud af munden!

Men ellers må jeg indrømme at Vacheron et Constantin også er der oppe af! Icon_cool

Absolut et af de navne jeg kan li at "smage" på: Jaeger LeCoultre.
Rolex er en hård omgang - men Wilsdorf var jo også tysker. Man kan næsten høre det "ROLEX"`!

regards
Morten

Jeg tilføjer lige - Jan Kirk har et ur tilsalg - bare navnet "Jaeger LeCoultre Master Compressor"

Der er bare ord der er lækre at sige....
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: