Min Søn har snuppe mit ur
der er ligger et Rolex 16610 fra det år han blev født(2003)
og venter til han er gammel nok til det

longbear Skrev:jo jo drengen har da stil, men teknisk set er det jo dit ur. Sørg du hellere for at bedre forberedt til hans 6 års dag, og få fat i noget IWC marketings gejl:
[url]"http://precisiontime.blogspot.com/2008/09/iwc-father-son-pilots-watches.html">http://precisiontime.blogspot.com/2008/ ... tches.html[/url]

/longbear
Svar
Citat:der er ligger et Rolex 16610 fra det år han blev født(2003)

et spritnyt, NIB i forsejlet kasse, eller har du gået lidt med det?

God ide ellers, og godt man ikke har mere end 2 unger.

/longbear
Svar
Hej

Min datter prøver også alle mine nyindkøb jeg har med hjem, og så siger hun at de lige passer til Emma og hun er kun 4 år gammel, og så spørger jeg hende hvad jeg har på og så svarer hun Rolex, jeg tror at det var et af de første ord hun kunne. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Min datter prøver også alle mine nyindkøb jeg har med hjem, og så siger hun at de lige passer til Emma og hun er kun 4 år gammel, og så spørger jeg hende hvad jeg har på og så svarer hun Rolex, jeg tror at det var et af de første ord hun kunne. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Icon_razz
Svar
jeg har også en Datter på 10 år Icon_e_biggrin
også ikke flere unger til mig, og nej det er ikke spritnyt Icon_e_sad

longbear Skrev:
Citat:der er ligger et Rolex 16610 fra det år han blev født(2003)

et spritnyt, NIB i forsejlet kasse, eller har du gået lidt med det?

God ide ellers, og godt man ikke har mere end 2 unger.

/longbear
Svar
Morten Bekker Skrev:jeg har også en Datter på 10 år Icon_e_biggrin
også ikke flere unger til mig, og nej det er ikke spritnyt Icon_e_sad

Er det så fordi det bliver til for mange ure i boksen at der ikke kommer flere unger Icon_e_wink Det er en fin ide det med at have et arve-ur. Gad godt min far havde lavet samme stunt i 1975 da jeg blev født og havde købt et manuelt Daytona Icon_cool Så heldig er jeg desværre ikke men jeg har da selv sørget for et Nautilus til sønnike når jeg engang har lyst til at lad det gå i arv. Jeg passer jo kun på det til næste generation Icon_e_wink

/Mads
Svar
Hej

Jeg købte et spritnyt Rolex GMT Master 14 dage før min datter blev født, og tog det selvfølgelig i brug, da jeg købte det havde jeg aldrig tænkt på arv, men det bliver stadigvæk brugt engang imellem, står stadig næsten som nyt, men det bliver selvfølgelig gemt til hende. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Vi må se... han kan vælge mellem min allerførste Rolex, Datejust ref. 6605 fra 1958 eller 5512 fra 1972, men lige nu går det ufatteligt godt med en sporty Atlanta som har Japan Movement og som sønniken vil have på hver morgen.

İmage

Nydeligt weekend !
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)